jobator Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ik zal het binnenkort wel even proberen.Moet ik ff OpenIV downloaden, maar dan lukt het vast wel o,je hebt het op de ps3 ? Reageren
Dvt Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Je hebt either OpenIV of SparkIV nodig. Maar ik raad OpenIV aan, aangezien Spark gauw crasht bij geluidsbestanden. Download OpenIV op www.openiv.com Btw de audio bestanden zijn niet te downloaden, aangezien alles bij elkaar 6GB is... EDIT: Btw die bliep geluiden zitten in Grand Theft Auto IV\PC\Audio\sxf\resident.rpf\FRONTEND_GAME Bewerkt: 5 september 2009 door Dvt Reageren
jobator Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 maar ik heb volgensmij ergens verstaan dat hij het op de ps3 heeft greets Reageren
-Stan- Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Wil iemand de geluiden van GTA IV misschien in MP3-formaat op gtaforum.nl willen zetten? Dan kan ik die misschien ook gebruiken voor mijn filmpjes(XBOX360). Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Btw de audio bestanden zijn niet te downloaden, aangezien alles bij elkaar 6GB is... lees, lees lees! En dus ook niet te uploaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.