EthiC Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Naar het schijnt, volgens vele sites is er een verandering in gameplay en controle enzo, wat nu mijn vraag is, is het aimen verbeterd? Ik bedoel, als ik vice city speel, dan kan ik daar echt niet mee aimen, fps zijn wel 100% mijn ding (denk nu niet van, ga dan fps'en spelen ofzo, ik heb gta sa op ps2, en is volgens mij beste versie ooit, daarom da ik em op pc ook veel wil spelen, en om mij te overtuigen om het spel te kopen... ) en daar aim ik makkelijk goed in, maar in vice city is die muis sensitivity/gedrag zo fucked up enzo, ik vroeg me af of dat nu al verbeterd is, iemand die het spel al heeft die mij hierop wil antwoorden, ty! greetings Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Missie helper..:) Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Volgens mij is het schietsysteem bijna hetzelfden, maaar een klein beetje aangepast :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Voor dat ik de game had, klaagde ik over de besturing.... die neem ik vol terug HIJ IS WERKELIJK SUPER!!! alles is goed aan de game, ik heb geen enkel puntje kritiek.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik vind het nog even wennen, vooral met een voertuig besturen. Ik heb altijd een muis in m'n handen, dus dan draai ik steeds zodat ik niets zie :lol: Als iemand erachter is of er een Lock-On systeem is, post het dan even, want ik kan het totaaaaaal niet vinden ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyberthube Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik heb maar 1 ding te zegge : http://img248.echo.cx/my.php?image=mooigtasa6gj.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Wat nu zo mooi is is dat we de laatste tijd veel klachten horen, dat het spel niet fijn speelt en dat hij het bij veel mensen niet doet. En dat we nu juist veel horen dat hij heel goed is, prachtig, en de besturing is gewoon fijn maar natuurlijk even wennen. Om 3 uur heb ik hem ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Maar.. met die screenshot kan je toch niks mee. je ziet het schietsysteem toch niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Maar.. met die screenshot kan je toch niks mee. je ziet het schietsysteem toch niet. Ik snap ook niet wat hij nou met die screenshots duidelijk wil maken :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Misschien omdat dat die screen "mooi" is. :huh: Dus dan heeft hij maar één ding te zeggen over SA:mooi. Toch? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik vind het nog even wennen, vooral met een voertuig besturen.Ik heb altijd een muis in m'n handen, dus dan draai ik steeds zodat ik niets zie :lol: Als iemand erachter is of er een Lock-On systeem is, post het dan even, want ik kan het totaaaaaal niet vinden ... Mja dat had ik gister ook, vooral toen ik mensen moest neerslaan draaide ik me helemaal dol :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.