timdedarter Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik heb het gevoel dat hij opeens veel meer remt als ik met een motor of een auto maar een klein beetje naar rechts of links ga dan maak hij een drift geluid ik heb sa al 3 jaar maar dit nog nooit gehad hoe kan dit?? -- Het blijkt nu dat als je san andreas op very high zet hij altijd irritant sporen achterlaat tijdens het rijden Dit heb ik nu niet meer bedankt dat niemand heeft gereageerd! >>> Door VWO-er: Dubbelpost samengevoegd, je kunt je post bewerken middels de [ Bewerk]-knop onder je bericht.<<< Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik heb het gevoel dat hij opeens veel meer remtals ik met een motor of een auto maar een klein beetje naar rechts of links ga dan maak hij een drift geluid ik heb sa al 3 jaar maar dit nog nooit gehad hoe kan dit?? Het blijkt nu dat als je san andreas op very high zet hij altijd irritant sporen achterlaat tijdens het rijden Dit heb ik nu niet meer bedankt dat niemand heeft gereageerd! ten eerste is dat niet waar want hij staat bij mij ook op very-high en ik heb het niet en leer een beetje gedult hebben Reageren
Dastard Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Nou, ik heb GTA SA al sinds 2004 op de PS2 en daar heeft ie wel een drift geluid, en PC ook, dus ik denk wel dat je iets verandert hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.