THE_GAME_MEN! Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Heyz, Ik heb GTA SA voor de PC al kunnen bemachtigen ( LEGAAL , ZIE MIJN SIG ! ) Hier is een link naar screens die ik tot nu toe heb gemaakt , meer volgen.. http://www.photoserver.us/ag.php?fid=1430&mid=1466 Freek Bewerkt: 9 juni 2005 door THE_GAME_MEN! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Mooooooie screens!!!! B) wil je ff een screen maken dat je boven op het hooste gebouw van LS staat en dan kijkt naar LV??? ik wil wel weten hoe ver je kunt kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Hoi Zal het strx ff voor je doen , komen toch nog meer screens by @ Crew van GTA GAmes , mag ik "officele PC screens poster worden ? " Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Zeer mooie screens kan niet wachte krijg umh meschien morghe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Gratis screenshots..! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 @ Crew van GTA GAmes , mag ik "officele PC screens poster worden ? Post gewoon je screenshots. Zulke rangen hebben we niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Kijk is op GTAgames.nl en dan bij PC Screenshots door GTAgames.nl Daar kan je zien hoe het spel er echt op de PC uit ziet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 De hele GTA Games homepage is vernieuwd in lay out :blink: !! Gaaf B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanzel18 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Cool man, echt allemaal. Ik krijg hem vrijdag via bol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Maak eens wat speciale screenshots. (lees: Aim systeem, zwemmen onder water, varen met boot, nitro boost, vanuit vliegtuig, uitzicht) Deze zijn zó standaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Maak eens wat speciale screenshots. (lees: Aim systeem, zwemmen onder water, varen met boot, nitro boost, vanuit vliegtuig, uitzicht)Deze zijn zó standaard. Se7en.. Zal ik dat even doen? :lol: Komt voor elkaar, maar je kan nog niet gelijk in het vliegtuig. Trouwens.. Je kan aimen, door op je rechtermuisknop te drukken. Als je standaard loopt, zie je geen crosshair. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 wtf je kunt tog over de muur klimmen en op het vlieg veld komen??? en dan in een vliegtuig stappen? ik wil egt het uitzicht zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Gratis screenshots..! B) Doet hij goed, hoor :lol: ! Zozo valt mee echt helemaal gratis joh :lol: . Mooie screens, maar hoe zit het nou met het richtsysteem? Zie je nu wel zo'n rondje of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Volgens mij is die aim dus gewoon verborgen voor als je gewoon loopt, maar zodra je wilt gaan schieten druk je op de rechtermuis knop en komt de aim tevoorschijn. Zo denk ik het dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Lopen - Geen crosshair Rechter muisknop - Crosshair Je moet dus op je rechter muisknop klikken om die te zien. Schnap ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.