Jump to content

San Andreas PC Screenshots


THE_GAME_MEN!

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Trax

    7

  • Simsfan88

    6

  • Arjen

    3

  • martijnn

    3

Als je loopt/rent en de rechter muisknop (crosshair) indrukt dan kan je denk ik gewoon lopen met crosshair aan.... lijkt mij.

Dus 1 keer klik op rechtermuis of je moet je hele tijd je muis ingedrukt houden? :o

Link to comment
Delen op andere websites

Als je loopt/rent en de rechter muisknop (crosshair) indrukt dan kan je denk ik gewoon lopen met crosshair aan.... lijkt mij.

Dus 1 keer klik op rechtermuis of je moet je hele tijd je muis ingedrukt houden? :o

Ik denk ingedrukt maar dat weet ik niet want ik heb hem helaas zelf nog niet... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt met je rechtermuisknop richten. Dan verschijnt er een crosshair. Je gaat langzamer lopen. Als je bukt, wordt je crosshair kleiner waardoor je dus beter kan schieten. Als je tijdens het bukken op 'D' [standaard] drukt, rolt hij naar rechts. En voor links moet je 'A' [standaard] indrukken.

Mooi aim, je moet er wel aan wennen.

Hmm.. Ik dwaal af. Moet strax weer screens posten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Maak eens wat speciale screenshots. (lees: Aim systeem, zwemmen onder water, varen met boot, nitro boost, vanuit vliegtuig, uitzicht)

Deze zijn zó standaard.

Se7en.. Zal ik dat even doen? :lol: Komt voor elkaar, maar je kan nog niet gelijk in het vliegtuig.

Trouwens.. Je kan aimen, door op je rechtermuisknop te drukken. Als je standaard loopt, zie je geen crosshair. B)

vanaf wanneer kan dat wel (vliegen)

Link to comment
Delen op andere websites

:angry: Ik zal dadelijk eens een screen van mij laten zien wat voor een beeld ik regelmatig krijg :angry: godverdommmmmmmmmmme wat heb ik de pest er in zeg :angry:

:(

EDIT: IK HEB DUS NOG NIET EENS DE EERSTE MISSIE ( DE FIETS NAAR DE RODE CIRKEL TOE RIJDEN) NOG NIET EENS AF KUNNEN RONDEN MAN!!!

IK WORD GEK HIER :angry: :angry: :angry: :angry:

Bewerkt: door Dennuzzz
Link to comment
Delen op andere websites

Jaja sorry Se7en :(

Maar ik ben der zo ziek van.. Heb ik zo lang gewacht en krijg ik deze ellende :angry:

maar je hebt gelijk, ik zal m'n smoel wel ff dicht houden want het gaat idd nergens over.. dadelijk zal k wel een iets serieuzer topic openen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...