martijnn Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Al lopende kun je toch wel een crosshair krijgen he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Als je loopt/rent en de rechter muisknop (crosshair) indrukt dan kan je denk ik gewoon lopen met crosshair aan.... lijkt mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Als je loopt/rent en de rechter muisknop (crosshair) indrukt dan kan je denk ik gewoon lopen met crosshair aan.... lijkt mij. Dus 1 keer klik op rechtermuis of je moet je hele tijd je muis ingedrukt houden? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Mooooooie screens!!!! B) wil je ff een screen maken dat je boven op het hooste gebouw van LS staat en dan kijkt naar LV??? ik wil wel weten hoe ver je kunt kijken Hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sven88 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Echt mooie foto's ik heb S.A. gepreorderd voor de xbox ik hoop dat ik hem vandaag binnen krijg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Als je loopt/rent en de rechter muisknop (crosshair) indrukt dan kan je denk ik gewoon lopen met crosshair aan.... lijkt mij. Dus 1 keer klik op rechtermuis of je moet je hele tijd je muis ingedrukt houden? :o Ik denk ingedrukt maar dat weet ik niet want ik heb hem helaas zelf nog niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ingedrukt ja, kan ook tijdens het lopen ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Je kunt met je rechtermuisknop richten. Dan verschijnt er een crosshair. Je gaat langzamer lopen. Als je bukt, wordt je crosshair kleiner waardoor je dus beter kan schieten. Als je tijdens het bukken op 'D' [standaard] drukt, rolt hij naar rechts. En voor links moet je 'A' [standaard] indrukken. Mooi aim, je moet er wel aan wennen. Hmm.. Ik dwaal af. Moet strax weer screens posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iemand Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Maak eens wat speciale screenshots. (lees: Aim systeem, zwemmen onder water, varen met boot, nitro boost, vanuit vliegtuig, uitzicht)Deze zijn zó standaard. Se7en.. Zal ik dat even doen? :lol: Komt voor elkaar, maar je kan nog niet gelijk in het vliegtuig. Trouwens.. Je kan aimen, door op je rechtermuisknop te drukken. Als je standaard loopt, zie je geen crosshair. B) vanaf wanneer kan dat wel (vliegen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinopower Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 hier heb ik een screen van de motor in de auto. is wel mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 We zijn zoals je kunt zien erg druk bezig geweest En als jullie morgen wakker worden, zullen er vást nog meer staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 (bewerkt) :angry: Ik zal dadelijk eens een screen van mij laten zien wat voor een beeld ik regelmatig krijg :angry: godverdommmmmmmmmmme wat heb ik de pest er in zeg :angry: EDIT: IK HEB DUS NOG NIET EENS DE EERSTE MISSIE ( DE FIETS NAAR DE RODE CIRKEL TOE RIJDEN) NOG NIET EENS AF KUNNEN RONDEN MAN!!! IK WORD GEK HIER :angry: :angry: :angry: :angry: Bewerkt: 9 juni 2005 door Dennuzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Doe eens ff normaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Jaja sorry Se7en Maar ik ben der zo ziek van.. Heb ik zo lang gewacht en krijg ik deze ellende :angry: maar je hebt gelijk, ik zal m'n smoel wel ff dicht houden want het gaat idd nergens over.. dadelijk zal k wel een iets serieuzer topic openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 We zijn zoals je kunt zien erg druk bezig geweestEn als jullie morgen wakker worden, zullen er vást nog meer staan Very nice screens staan er tussen, ga zo door met de screens B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.