Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb er zojuist weer 12 bijgezet. O.a erg mooie plaatjes van de Draw Distance! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sven88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Echt als ik al die screens zie wil ik S.A. ook hebben gewoon ik hoop dat ik hem zo binnen krijg weet je m'n deurmat is nu gewoon heilig ik denk dat ik er maar ga kamperen ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Het stond volgens mij al ergens maar Se7en hoe voegen wij nou zelf foto's toe? Ik heb in het Home Made Screens topic 18 screens geplaatst... kan ik die ook op GTA Games plaatsen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb er een paar geselecteerd van je, die ga ik nú online zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb er een paar geselecteerd van je, die ga ik nú online zetten Thanks Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ignace Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 mooie screens B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb dus de Screenshots sectie vandaag weer behoorlijk opgevuld zoals je kan zien. Veel screens van Draw Distance, of gewoon mooie screens. Ook screens van missie's en missie-filmpjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Zodra ik SA heb maak ik weer screenshots, hopelijk voor mij al over een paar dagen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik moet even wachten tot maandag met screesn want ik heb gisteren zojuist met driver per ongeluk gedinstaleed. Dus moet me pc even terug zetten naar de fabrieks instellingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Mijn Screens zien jullie pas.... Vrijdag of Zondag Ik krijg het vrijdag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 lowl er zijn onmin veel bugs in het tweede eiland maar hoe voeg ik hier een screen toe :S:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ik ga nu ff wat screens maken dna post ik ze hier. ze zullen voor 18:00 uur wel klaar zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cocci Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Kan iemand een screen van een drugsdealer maken want ik wil ze wel vermoorden maar herken ze niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik heb nog heel veel screenies ma ik kan ze niet op het internet zetten. Ik heb er een paar van Ryder die mensen in elkaar slaat en in zijn huis staat (ik gebruik player selection) en van Sweet die in zijn huis zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.