aron24 Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2016 Dat ik gepest ben jaren lang op de basisschool, lichamelijk nooit echt iets heftigs gehad, wel een verstuikte enkel en mijn been tussen de spaken, maar dan houdt het ook op. Ohja en dat ik lucht kreeg nadat ik botste bij mijn warming-up als keeper, gelukkig viel de pijn wel mee, maar het was geen pretje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2016 Ik ben ooit eens keihard gebitchslapped Fysiek stelt het niet veel voor, alleen op het moment van impact. Maar mentaal is het niet draaglijk Hetzelfde geldt zo een beetje ook voor ontgroening.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2016 Ik ben ooit geduwd toen ik in de deuropening van de supermarkt stond en heel erg lang de weg voor iedereen blokkeerde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2016 Nierstenen :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2016 Op een LEGO-blokje stappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2016 Op een LEGO-blokje stappen. Hier ook, zonder twijfel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2016 Een niet te nader noemen operatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2016 Hierbij noteer ik even een nieuwe; Vorige week donderdag was 't spekglad buiten, en ik was onderweg naar school. Halverwege kwam er een scooterrijder mij tegemoet, ik probeer 'm vervolgens uit te wijken. En je raadt 't al; de wegen waren vergelijkbaar met ijsbanen dus ik maakte 'n behoorlijke smak op het asfalt.. Ik kwam als eerste (keihard) op m'n rechterpols terecht (daar had ik trouwens achteraf ook het meeste last van..) Daarna viel ik op m'n knieën en als laatste had ik een hele schaafwond op m'n bovenbenen. In de eerste instantie dacht ik dat er modder op m'n kleding zat, bleek na de tijd niet zo te zijn.. Maar in ieder geval ben ik opgelucht dat die klotewinter (voorlopig) achter de rug is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2016 Een voetbal met volle snelheid in je zak krijgen, dan zing je wel een toontje hoger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2016 Een voetbal met volle snelheid in je zak krijgen, dan zing je wel een toontje hoger Kun je nagaan hoe ik me voelde toen ik een hockeybal daar kreeg! (Was tijdens een gymles, we konden er allemaal niets van, klasgenoot van mij staat ongeveer 6/7m van me af en PATS F*ck.....) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2016 (bewerkt) Een niet te nader noemen operatie. "een operatie" had dan toch gewoon genoeg geweest. Dit lokt echt uit naar vragen Ik weet niet echt iets dat het pijnste was. Ik denk buikpijn, dat kan echt pijn doen vind ik. Bewerkt: 28 januari 2016 door JJ-B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Op mijn verjaardag van een gebouw gevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Op mijn verjaardag van een gebouw gevallen wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2016 Ik ben uitgegleden toen ik een afkorting maakte naar huis, 4 meter naar beneden gevallen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2016 Hoppa, da's met recht een shortcut geweest dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.