S-te-Fan Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) Update Bewerkt: 11 september 2009 door stefaneke Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Mooi gebouwtje word ie voor sa? dan wil ikhem hebben als ie voor sa komt Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Mooi gebouwtje word ie voor sa?dan wil ikhem hebben als ie voor sa komt Ik doe het niet, GTA modden is niks meer aan. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Mooi gebouwtje word ie voor sa?dan wil ikhem hebben als ie voor sa komt Ik doe het niet, GTA modden is niks meer aan. Waarom niet? Je kasteel ziet er hardstikke goed uit! KUTGW! Reageren
.Senne Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik ben ook wat bezig geweest voor IV, de Beta mod op gtaforums.com. Heb deze twee dingen gemaakt: Beta esperanto met andere velgen + witte strook op band: http://www.gtagarage.com/mods/screen.php?s=15220 http://www.gtagarage.com/mods/screen.php?s=15221 Beta Sanchez met zilveren in plaats van zwarte wielen en geen stickers: http://www.gtagarage.com/mods/screen.php?s=15130 Stefaneke: as usual, weer prachtig model van jou. Maar we zijn hier ook niets anders gewoon. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Mooi gebouwtje word ie voor sa?dan wil ikhem hebben als ie voor sa komt Ik doe het niet, GTA modden is niks meer aan. Waarom niet? Je kasteel ziet er hardstikke goed uit! KUTGW! Misschien omdat Grand Theft Auto modden voor hem gewoon te weinig te bieden heeft na alle ervaring die hij al heeft opgedaan het afgelopen jaar... Reageren
Puma Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 (bewerkt) Mooi gebouwtje word ie voor sa?dan wil ikhem hebben als ie voor sa komt Het enige waar tegenwoordig aan gedacht wordt is 'OH MOOI MODEL INGAME INGAME INGAME INGAME INGAME INGAME ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN' maar enige respect voor het model is er niet meer bij. Niet iedereen kan spullen ingame zetten en als je het eenmaal kan duurt het nog een tijd voordat de conversie kwaliteit heeft. Dit heet "Picture post & commentary" en niet alles wat hier geshowed wordt gaat ingame. Als iets ingame wordt gezet hoor of zie je dat vanzelf wel, lijkt me. Bewerkt: 14 september 2009 door Puma Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 En kijk maar eens naar het texturen van zo'n ding . Wat heb je er trouwens aan als ik het ingame zet? Beetje kasteel, muren waar je doorheen kan lopen (mijn collisons waren nooit zo goed ). Maar voor de rest heb je er niks aan. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Wat moet je anders doen tijdens huiswerk maken? De ped_frontseat moet nog wat naar achter, dan is 'ie pefect Stefaneke: Weinig over te zeggen, je models zien d'r zoals altijd heel mooi uit, je hebt oog voor detail Helaas is m'n rate nu beperkt, want je 2de update render link is broken Bewerkt: 15 september 2009 door Beagle Reageren
Puma Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Die is vet.. DIE - IS - VET! Die is geniaaal! Super! Genius! Omgwtfbbq, om het ABN-niveau van deze reply nog verder omlaag te halen! Superorigineel, goede animatie en goed model. Waarom laat je CJ er niet bovenop zitten, met het stokje tussen zijn benen, en nog een paar wielen eronder? Dat zou het plaatje helemaal af maken. Dit bedoel ik: Ik zie het al voor me: Zo'n voertuig in een mta map... Neem er nog een. Bewerkt: 15 september 2009 door Puma Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) @ beagle, LOL, hij is jammer genoeg alleen niet plat genoeg. Weinig aan op te merken. Blijf zo doorgaan!#!! Bewerkt: 18 september 2009 door stefaneke Reageren
Beagle Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) @Stefaneke: Geef de eerste en derde meneer een broek en schoenen! Ze zien er heel mooi uit, mooie kleding. Wel een aantal bugs, ga je die nog fixen? Ben benieuwd hoe ze er getextured uit zien! @Puma: Goed idee, ik zal 't uitwerken. Ik had 'm eerst op het stokje, maar de textures zuigen eigenlijk best wel en ik vond het wel leuk als hij zich zo vastklampte aan de appel Het meest vage, niet werkende voertuig in heel San Andreas! Bewerkt: 18 september 2009 door Beagle Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Wat een enorm vette rolstoekhoutkar is dat beagle! Dat ingame zien gaat echt nuteloos worden . Iets betere textuurtjes mag wel vordat ie ingame word gezet. (Ik heb de skins niet zelf gemaakt btw.) Bewerkt: 18 september 2009 door stefaneke Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) @ Beagle: 1 woord: Lmaorofl @ beide dingen Die appel is gewoon werkelijk raar. Over dat onmogelijke ding voor San Andreas: Waarom? Het enige is dat de texture niet zal bewegen, maar werkend is het wel de krijgen denk ik @Stefan: Mooi, zoals altijd. Jij modelt ook behoorlijk snel vind ik, volgens mij heb je een trucje? Gewoon een poppetje die je steeds aanpast? Of begin je echt altijd leeg? Sowieso zijn de models mooi. Ben deze avond ook weer aan iets geks begonnen. Het lijkt alsof ik er nog niet veel aan heb gedaan, en zoveel heb ik er ook niet aan gedaan, maar ben er toch dit avondje mee bezig geweest. Toch best wel moeilijk, na zo lange tijd weer modellen. Er zitten nog wat bugs in (zoals 2de screen wielkast), maar die zal ik morgen in de loop van de dag wel weg halen. Over de eerste screen: De bumper ziet er misschien wat raar uit, maar dat is de 'beschadige' bumper die er een beetje uit steekt. Don't worry about it. Gedaan: -Infernus verkleind -Dakkie eraf gehaald -Normale stoel van de Infernus iets breder gemaakt, wat dingen an de zijkanten verhoogd en in het midden verlaagt, waarna ik er een flinke smooth overheen gooide. Zorgt toch wel voor een comfort stoel -1/5de van de onnodige poly's weg gehaald. Todo: -Stuur ofcourse -Nog meer onnodige poly's weghalen -Gaspedaaltjes -Open gaten vullen met poly's -Dashboard -Achterkant bij stoel vullen -De Infernus zelf nog een lichte smooth geven -En dan unbuggen maar Voor de mensen die het willen weten: Ja, hij komt ingame. Supahkartjaah Bewerkt: 18 september 2009 door Remi-X Reageren
N.W.A. Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 (bewerkt) -SUPER SKATE PARK- Ik weet dat dit niet veel voorstelt maar zie hier een deel van mijn skate park gemaakt met Google Sketchup! Hij is nog lang niet af maar dit is alvast een beginnetje. Ik ben van plan om het allemaal kleurtjes te geven zoals een rode halfpipe, een groene halfpipe etc. Bewerkt: 19 september 2009 door N.W.A. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.