DaBeast Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Die moest een andere groep maken , deze was de originele. Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Even dit topic reanimeren. Niet echt highpoly ofzo, maar dit was dus mijn examen 3D1 . Je weet dat het model niet klopt he? je hebt de klep om het paard in te laden aan de verkeerde kant zitten namelijk Verder heb je hem wel mooi gemaakt Reageren
DaBeast Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Damn, ach ja. Zal niet zoveel uitmaken hoop ik . We kregen maar 3 uur de tijd om het te modellen en te unwrappen.. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 L O L lekker slim beest . Wel super mooi gemaakt, houd wel van simpele low poly models . Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 (bewerkt) Damn, ach ja. Zal niet zoveel uitmaken hoop ik . Wat voor cijfer had je ook alweer? en waardoor kwam dat ook alweer? Bewerkt: 20 november 2010 door Shadow-Link Reageren
BV_1993 Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Damn, ach ja. Zal niet zoveel uitmaken hoop ik . Wat voor cijfer had je ook alweer? en waardoor kwam dat ook alweer? Weet jij de punten dan? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Om maar eens lekker een topic te bumpen. Na 30000 jaar niet meer maxen ben ik weer met wat andere dingetje begonnen. Heb gemerkt dat ikn iet echt van het helemaal afmaken ben van dingen. Dus nieuw projectje. Heb sinds 2 dageen een nieuw horloge. Casio G-shock 6900! Dus die ben ik nu beetje aan het namaken. Wireeeee: Smooth (buitenste deel heeft nog geen chamfers dus is nog niet gesmooth!) Keep the soulmoddeling alive! Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Dit heb ik eens gauw in mekaar geflanst. Dit wordt uiteindelijk (hopelijk) nog toegevoegd aan m'n SA-MP servertje. Ik heb werkelijk een uur zitten zoeken naar de juiste textuur in de bestanden van GTA IV. Opzettelijk heel simpel en low-poly gehouden, zodat het downloaden niet te lang duurt. En na een tijdje niet meer met Max gewerkt te hebben vind ik dit toch nog een redelijk resultaat. Reageren
keessie Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 @gizmo gave horloge en ziet er strak uit @big boss Ik had hem al in het samp 0.3c topic gezien, ziet er toch goed uit voor low poly je hebt ook eigenlijk geen poly meer nodig ik dacht bij mezelf laat ik eens een soort mens gaan maken dus ik ben wat bezig geweest en ik heb iets zonder details in elkaar geflanst met een falend hoofd op het hoofd na vind ik het wel redelijk voor een eerste Reageren
danny18 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) *legt bloemen op doodskist* Jezus wat dood hier alweer Nou ja, ben zelf maar weer behoorlijk actief geweest vandaag en daar is uitgekomen: Bij de pier zit nog een behoorlijk grote zwarte vlek ik weet eventjes niet hoe ik die moet weghalen EDIT: Volgende dag en ben al weer beetje op dreef dus een kleine update: Ik heb dat zwarte vlek alleen nog niet op kunne lossen Bewerkt: 19 december 2010 door danny18 Reageren
Chris_lolwut Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 ziet dr nice uit! :3 Hier ben ik gister aan begonne vanavond aan het interieur beginnen :3 Reageren
danny18 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) ziet dr nice uit! :3 Hier ben ik gister aan begonne vanavond aan het interieur beginnen :3 *plaatje* Thanks @Chris_lolwut: Ziet er goed uit lekker laag en vrij goed gedetailleerd alleen de lampen achter zijn beetje raar of het ligt gewoon aan mij. Ben benieuw naar het interieur Eventjes weer een update aan m'n "stadje" Er zitten nog een aantal foutjes in zoals bij de pier links de klein pier bij het torentje en de vlag van het torentje. Bewerkt: 19 december 2010 door danny18 Reageren
Chris_lolwut Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 ziet dr nice uit! :3 Hier ben ik gister aan begonne vanavond aan het interieur beginnen :3 *plaatje* Thanks @Chris_lolwut: Ziet er goed uit lekker laag en vrij goed gedetailleerd alleen de lampen achter zijn beetje raar of het ligt gewoon aan mij. Ben benieuw naar het interieur Ik ben het met je eens van de achterlichten, maar zo zijn ze nou eenmaal in het echt Reageren
danny18 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Na druk weer bezig te zijn geweest en de zwarte vlekken weg gehaald te hebben krijgt het steeds meer en meer vorm : Achterin waar je de verhoging op gaat zit nog een foutje die ik weg moet halen en helemaal rechts aan het scherm ook nog EDIT: Er is weer een nieuw gebouwtje geboren! Verder ga ik nog heel wat gebouwen toevoegen paar gebouwen verder afwerken etc etc. M'n 3ds max word steeds heel ietjes trager wat soms redelijk lastig werken is... Bewerkt: 20 december 2010 door danny18 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Ziet er zeker goed uit Danny! Als je die achter en zijwand eraf haalt zou je het eigenlijk in GTA IV moeten gooien of zo... Zou zeker heel mooi zijn denk ik, al is het meestal zo dat ongetexturede models zo veel mooier zijn dan getexturede ... Je weet denk ik dat er bij het pad naar de kerk wat shading issues zijn? Moet je de randen van het pad even hard edges maken en dan zou het gefixt moeten zijn? Zou sowieso het pad iets minder stijl maken, en de muurtjes wat gelijker in vorm(uiteinden beneden is anders, zou mooier zijn als dat ongeveer hetzelfde was denk ik). Die fout rechtsonderin is trouwens ook soft edges op een plek waar het hard moet zijn denk ik? En anders misschien rechtsbovenin polygons iets anders indelen... (andersom insnijden b.v.. Max/Maya wil dat nog wel eens fout doen en dan langgerekte poly's maken )Is al gefixt op 2e render Wat voor schaduwen en lichten gebruik je hiervoor als ik vragen mag? mentalray of gewoon depth maps? In Maya heb ik altijd van die lelijke klote schaduwen, die veel te scherp zijn voor het realisme als ik mentalray schaduwen pak in combinatie met vage point/spotlights, of directionals... @Chris: Je auto ziet er heel mooi uit! Zou persoonlijk je spatborden ietsje high polyer maken, dat je net niet meer kan zien dat het niet helemaal rond is... Zitten nu bij de buitenste rand nog net iets te weinig vertexen... Voor de rest is je polycount perfect volgens mij? Niet te laag, niet te hoog Shading ziet er ook geweldig goed uit, stuk beter dan ik voor elkaar kreeg in Zmodeler vroeger... Moet binnekort maar eens een poging doen tot nurbs(of polygons met smooth? hmm..) model maken van m`n eigen auto, als ik wat vrije tijd kan vinden Is trouwens een hele oude Nissan(*Datsun xD) Skyline of niet? Heb ooit een poging gedaan tot zo`n ding maken ... Zou overigens ook de binnekant van de wielkasten maken, dat maakt het op een render een stuk meer af dan alleen interieur erbij gooien Bewerkt: 20 december 2010 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.