danny18 Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 @Danny: Hij bedoeld waarschijnlijk ook de textures binnen je TXD en DFF... Als jij ze in je model geladen hebt als schipbuitenkant.bmp en in je txd heten ze buitenkantship dan heeft het spel geen flauw benul waar hij de textures vandaan moet halen.... Daarbij moet je even je alpha's checken, als alles op zwart staat dan klopt dat dus ook niet, dan moet je use alpha uitvinken... Ehm... Je textures in je txd compressen, ben je dat misschien vergeten? Denk dat dat het wel zo`n beetje is... Oja, je collision mag niet meer dan,... 1000 poly's hebben dacht ik? Misschien maar 100... Dat eerste stukje, me textures heten natuurlijk wel hetzelfde daar heb ik zeker wel aan gedacht Euhm alpha's checken? Ik heb die niet in het model zitten dus in feite moeten de textures gewoon zichtbaar zijn. Ik denk dat het die laatste is, want ik ben vergeten de txd te compressen. En Puma heeft wel gelijk volgesmij kan het inderdaad meer dan 1000 poly's zijn. Reageren
gtaewald Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 ben begonnen met een black legion battle axe. zeer wip. slechte kwaliteit pic. dit moet het worden: details komen later. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) @Danny: Hij bedoeld waarschijnlijk ook de textures binnen je TXD en DFF... Als jij ze in je model geladen hebt als schipbuitenkant.bmp en in je txd heten ze buitenkantship dan heeft het spel geen flauw benul waar hij de textures vandaan moet halen.... Daarbij moet je even je alpha's checken, als alles op zwart staat dan klopt dat dus ook niet, dan moet je use alpha uitvinken... Ehm... Je textures in je txd compressen, ben je dat misschien vergeten? Denk dat dat het wel zo`n beetje is... Oja, je collision mag niet meer dan,... 1000 poly's hebben dacht ik? Misschien maar 100... Dat eerste stukje, me textures heten natuurlijk wel hetzelfde daar heb ik zeker wel aan gedacht Euhm alpha's checken? Ik heb die niet in het model zitten dus in feite moeten de textures gewoon zichtbaar zijn. Ik denk dat het die laatste is, want ik ben vergeten de txd te compressen. En Puma heeft wel gelijk volgesmij kan het inderdaad meer dan 1000 poly's zijn. Misschien heeft Puma gelijk ja... Ik weet echter nog toen ik mijn Hercules C-130 ingame ging zetten dat het model niet zichtbaar was omdat m`n collision én meer dan 1000 polygons had(had gewoon de romp + laadruimte erin gezet, minus een paar details), én te veel van die bolvormige collision onderdelen... Dus een van de twee is sowieso wél een probleem. Toen ik dat had gefixt was er geen probleem meer en spawnde het vliegtuig gewoon. Ook heb ik een keer een shadow gehad met te veel polys, toen spawnde m`n auto ook niet. @GTAEwald: Ziet er goed uit, maar je bent er nog lang niet... Het handgreep deel heeft voldoende polys, maar het snijvlak is véél te lowpoly als je het daarmee vergelijkt... Bewerkt: 3 januari 2011 door Mythbuster Reageren
gtaewald Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) Het handgreep deel heeft voldoende polys, maar het snijvlak is véél te lowpoly had alles gesmooth dus daarom lijkt hij zo high-poly en bij dat stuk heb ik al meer toegevoegd.(btw... dat is niet het snijstuk. ) Bewerkt: 3 januari 2011 door gtaewald Reageren
Giantben Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) @gtaewald ziet er al goed uit Ik had het bootje even opzij gezet en geprobeert race track stukken te maken Miss maak ik er ooit wel een track mee Moet ook nog texture vinden Pic: Update: Proberen in te kleuren Bewerkt: 4 januari 2011 door Giantben Reageren
danny18 Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 @gtaewald ziet er al goed uit Ik had het bootje even opzij gezet en geprobeert race track stukken te maken Miss maak ik er ooit wel een track mee Moet ook nog texture vinden Pic: Update: Proberen in te kleuren Tot nu toe ziet het er niet slecht uit, alleen ja de kleure bij de bochten zijn niet goed. Verder weinig aan op te merken. @gtaewald: succes met alle textures op de goeie plek te krijgen ( hoeft eigenlijk helemaal niet lastig te zijn je zou die plaatje zelfs kunnen gebruiken ) Reageren
gtaewald Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) Mijn manier om het topic te reanimeren. Een paar mooie pics. EDIT: Je ziet misschien weining details door het lichtgebruik. EDIT2: Ben gedwongen de EDIT knop te gebruiken. Er zitten nog een paar bugs in de texture maar die zijn onderhand verholpen. Bewerkt: 10 januari 2011 door gtaewald Reageren
danny18 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Mijn manier om het topic te reanimeren. Een paar mooie pics. *plaatjes* EDIT: Je ziet misschien weining details door het lichtgebruik. Ziet er zeker netjes uit, kan niet wachten tot de textures der op zitten mits ze erop komen natuurlijk. Verder komt ie ingame of gewoon even lekker showen? En ik heb spontaan zin gekregen om iets ergs mooi te maken, geen idee wat en wanneer maar ja ik zie nog wel EDIT: je was net wat eerder met editten nog even goed uvw mappen en het kan er lekker uit gaan zien en gebruik je het plaatje zelf of gewoon verschillende textures? Bewerkt: 10 januari 2011 door danny18 Reageren
gtaewald Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Jaja, hij komt ingame. Maar ben toch van plan de textures zo te laten, heb ze namelijk al ge-uvw mapt. EDIT: Lol, 69 posts. EDIT2: Verschillende plaatjes. Bewerkt: 10 januari 2011 door gtaewald Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) @Gtaewald, Leuk zwaard, ben benieuwd hoe hij er ingame uit ziet! Hier een werkje van mij alvast voor me portfolio (of niet, zie ik later wel) Ik kwam afgelopen week de nes muis tegen, en vond hem zo baas dat ik m naar nagemaakt heb. deze dus: Hier de clay: Hier wat detail, alles is high poly met turbosmooth in elkaar gebouwd. Hier de wires: De knop aan de zijkant is heel erg slordig afgewerkt, maarja wat maakt het uit, hij ziet er goed uit als hij smooth is. Binnenkort nog maar even een nette render maken met vray. Heb nu veels te lang lopen kutten om een clayrender te krijgen. Is allemaal te lang geleden. [edit] Ik ben weer slordig geweest, ik zie dat de verhoudingen van de knoppen voor niet echt kloppen en de achterkant loopt niet schuin af. Nouja, dat heeft maar even pech op moment (: Bewerkt: 10 januari 2011 door ~> GizmO <~ Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 @gtaewald ziet er al goed uit Ik had het bootje even opzij gezet en geprobeert race track stukken te maken Miss maak ik er ooit wel een track mee Moet ook nog texture vinden Misschien ook nog een stuk dat je waarmee je omhoog kan rijden, heuvel ding weet niet hoe het heet. Reageren
Chris_lolwut Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Ben van plan nog meer te maken Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 (bewerkt) Leuk gebouwtje Chris_lolwut Hier een klein werkje waar ik vanmiddag aan begonnen ben. Zit nu een klein uurtje werk in. Updatejuhh Bewerkt: 19 januari 2011 door ~> GizmO <~ Reageren
masterkey Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Nice Gizmo:D Na lang weg geweest dacht ik pak het 3d modellen weer op. Ik ben bezig met het modellen vanaf blueprint. Het is men eerste auto ik weet het ziet er nog niet echt uit maar goed. Denk dat ik nog flink moet oefenen maar een begin is er. Een seat ibiza uit 1988. Hoekig maar leuk om mee te beginnen lijkt mij. Gr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.