Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

Martijn.. Hij ziet er prachtig uit... Paar dingen voor als je hem in GTA wil zetten: ten eerste zou ik het dubbel glas weghalen, dat heb je eigenlijk niet nodig in IV... Als je bij je niet gesmoothe model de koplampen iets meer polygons geeft bij de randjes lijkt me dat al een heel goed model voor in GTA IV eerlijk gezegd :puh:

Die gesmoothe verspild namelijk heel veel polygons op plekken waar ze absoluut niet nodig zijn :puh:

Overigens, Ibiza is klaar en voor feedback 'n dag eerder ingeleverd :) *EDIT : zie net dat m`n stuur nog lang niet af is xD Moet ik nog even wat aan doen zo xD

Ibiza_09-04-2011-DONE1.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE2.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE3.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE4.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE5.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE6.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk niet, het is een schoolproject maar moet voor rendering wel aantal carpaint shaders maken en glas ga ik ook nog verbeteren... Bumpers kan ik misschien ook wel doen, voor de rest laat ik `m denk ik zo. Als ik naast school ooit nog tijd krijg ga ik 'n polygon versie in GTA IV of San Andreas proberen te krijgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Autodesk Maya 2011 :)

Zelfde maker als 3dstudio Max(wat volgens mij bijna iedereen hier gebruikt), maar dan nog een stukje professioneler en uitgebreider... Is ook redelijk duur overigens, lang leven het student zijn en alles via school voor cheap kunnen kopen :D Zitten nogal wat functies op die 3dsmax niet heeft, en andersom geld dat net zo goed... Maar 't kan ook best een poep programma zijn hoor :)

@hieronder: Yep... Als je Maya de eerste keer opent zit het scherm zo vol met alle toolbars dat je nog 1 bij 1 cm aan viewport over houd :D Dus dan schrik je je dood... Zelfs met ervaring kan het soms echt een irritant programma zijn :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Update... Moeten voor Rendering 2 wat shaders maken voor die wagens... Was ik al mee begonnen dus gaat lekker op zich, maandag inleveren, da's wel achterlijk.

EDIT@Hieronder: NHTV in Breda, studierichting IGAD/International Game Architecture and Design :)

Ibizza14-04-2011textures3.jpg

Ibizza14-04-2011textures.jpg

Ibizza14-04-2011textures2.jpg

Ibizza14-04-2011textures4.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster: Welke opleiding volg jij eigenlijk?

En ik heb nog mijn Agram 2000 een beetje bijgewerkt

Argam 2000

En waar uploaden jullie je afbeeldingen eigenlijk. Want ik heb al vanalles geprobeerd maar er komt altijd "you are not allowed to use that extension ..." of zoiets op.

Als je bij imageshack upload, moet je de "Direct link" kopieren, en die tussen de IMG tags ! Dan werkt de afbeelding in je post !

Edit: Om die direct link te kunnen gebruiken, moet je je wel even registreren op die site !

Of natuurlijk uploaden via deze site =]

Bewerkt: door Giggity
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wannes: holy crap dat ziet er nice uit! De render settings zorgen er alleen voor dat het er een beetje speelgoedachtig uit ziet, maar ik kan niet wachten op meer screens. :bier:

Chris: Zoals altijd weer prachtig werk, en wat ik vooral erg goed gelukt vind is dat het echt SA-stijl is; het zou zo door Rockstar Games gemaakt kunnen zijn. Hoop dat je mod wat wordt, degelijke TC's zijn er namelijk niet veel. :erm:

Puma: Ziet er ook weer gelikt uit, en wat me nog meer interesseert, is het doel. MTA-race waarin je met auto's portals moet schieten? Lijkt me fun verzekerd. :O

Ik ben eindelijk eens begonnen met wat meer dan tekst en dwaze dingen in Cinema 4D, ben begonnen aan een Camaro. Ik had voorheen nog zero modelling skills, en heb een tutorial opgezocht om auto's te maken met behulp van blueprints. Totnogtoe heb ik enkel twee zijkanten van de bobbel op de motorkap, maar dit was voor mij toch al een uurtje werk door het moeten alignen van de blueprints, de voorbereidingen treffen en dan nog alle functies leren. :$

ed115c00d74647046f4547a069b334a3.png

Wat je hierboven ziet is dus wat je op deze foto in het zwart ziet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...