BoerTijger Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Ziet er echt heel mooi uit, Martijn. Vraag ik me alleen wel af waar je die brandspuit wilt plaatsen? Gewoon op dat dak waar hij nromaal staat? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Martijn.. Hij ziet er prachtig uit... Paar dingen voor als je hem in GTA wil zetten: ten eerste zou ik het dubbel glas weghalen, dat heb je eigenlijk niet nodig in IV... Als je bij je niet gesmoothe model de koplampen iets meer polygons geeft bij de randjes lijkt me dat al een heel goed model voor in GTA IV eerlijk gezegd Die gesmoothe verspild namelijk heel veel polygons op plekken waar ze absoluut niet nodig zijn Overigens, Ibiza is klaar en voor feedback 'n dag eerder ingeleverd *EDIT : zie net dat m`n stuur nog lang niet af is xD Moet ik nog even wat aan doen zo xD Reageren
Incognation Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Ga je hem ook nog texturen? Maar hij ziet er fantastisch uit, Mythbuster! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Waarschijnlijk niet, het is een schoolproject maar moet voor rendering wel aantal carpaint shaders maken en glas ga ik ook nog verbeteren... Bumpers kan ik misschien ook wel doen, voor de rest laat ik `m denk ik zo. Als ik naast school ooit nog tijd krijg ga ik 'n polygon versie in GTA IV of San Andreas proberen te krijgen Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 In welk programma doe je dat eigenlijk? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 (bewerkt) Autodesk Maya 2011 Zelfde maker als 3dstudio Max(wat volgens mij bijna iedereen hier gebruikt), maar dan nog een stukje professioneler en uitgebreider... Is ook redelijk duur overigens, lang leven het student zijn en alles via school voor cheap kunnen kopen Zitten nogal wat functies op die 3dsmax niet heeft, en andersom geld dat net zo goed... Maar 't kan ook best een poep programma zijn hoor @hieronder: Yep... Als je Maya de eerste keer opent zit het scherm zo vol met alle toolbars dat je nog 1 bij 1 cm aan viewport over houd Dus dan schrik je je dood... Zelfs met ervaring kan het soms echt een irritant programma zijn Bewerkt: 10 april 2011 door Mythbuster Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Is het moeilijk om te gebruiken zonder enige ervaring ? Reageren
keessie Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 @mythbuster ziet er super uit , zou het zelf echt niet zo netjes kunnen je wilt echt geen wire van mijn vliegtuig zien, klein beetje een gaos(alhoewel het nog wel meevalt met andere models van mij) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Ziet er super vet uit zal het zelf ook wel willen leren Reageren
Mythbuster Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 (bewerkt) Update... Moeten voor Rendering 2 wat shaders maken voor die wagens... Was ik al mee begonnen dus gaat lekker op zich, maandag inleveren, da's wel achterlijk. EDIT@Hieronder: NHTV in Breda, studierichting IGAD/International Game Architecture and Design Bewerkt: 16 april 2011 door Mythbuster Reageren
wannes12 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 (bewerkt) @Mythbuster: Welke opleiding volg jij eigenlijk? En ik heb nog mijn Agram 2000 een beetje bijgewerkt Bewerkt: 16 april 2011 door wannes12 Reageren
Sharingan Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 (bewerkt) @Mythbuster: Welke opleiding volg jij eigenlijk? En ik heb nog mijn Agram 2000 een beetje bijgewerkt Argam 2000 En waar uploaden jullie je afbeeldingen eigenlijk. Want ik heb al vanalles geprobeerd maar er komt altijd "you are not allowed to use that extension ..." of zoiets op. Als je bij imageshack upload, moet je de "Direct link" kopieren, en die tussen de IMG tags ! Dan werkt de afbeelding in je post ! Edit: Om die direct link te kunnen gebruiken, moet je je wel even registreren op die site ! Of natuurlijk uploaden via deze site =] Bewerkt: 16 april 2011 door Giggity Reageren
Chris_lolwut Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Hele poos geleden eens begonnen met een TC, maar nooit verder gekomen dan een weg met een hotel erbij :$ Dus ben het nu weer langzaam aan het oppakken.. op een dag.. Reageren
Puma Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Loeks nais Chris, maar dat had ik je al verteld op msn ! Heb je er bewust "the well stacked pizza" van gemaakt xD? Portalgun maken voor race-gamemode @ MTA: Draadjus: Reageren
.Senne Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Wannes: holy crap dat ziet er nice uit! De render settings zorgen er alleen voor dat het er een beetje speelgoedachtig uit ziet, maar ik kan niet wachten op meer screens. Chris: Zoals altijd weer prachtig werk, en wat ik vooral erg goed gelukt vind is dat het echt SA-stijl is; het zou zo door Rockstar Games gemaakt kunnen zijn. Hoop dat je mod wat wordt, degelijke TC's zijn er namelijk niet veel. Puma: Ziet er ook weer gelikt uit, en wat me nog meer interesseert, is het doel. MTA-race waarin je met auto's portals moet schieten? Lijkt me fun verzekerd. :O Ik ben eindelijk eens begonnen met wat meer dan tekst en dwaze dingen in Cinema 4D, ben begonnen aan een Camaro. Ik had voorheen nog zero modelling skills, en heb een tutorial opgezocht om auto's te maken met behulp van blueprints. Totnogtoe heb ik enkel twee zijkanten van de bobbel op de motorkap, maar dit was voor mij toch al een uurtje werk door het moeten alignen van de blueprints, de voorbereidingen treffen en dan nog alle functies leren. :$ Wat je hierboven ziet is dus wat je op deze foto in het zwart ziet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.