masterkey Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 (bewerkt) Hey ik ben weer eens begonnen met modellen. Ben begonnen met een Volkswagen Caddy LWB uit 2008. Hier een screen van men start vandaag even mee gestart. Zoiets meer ziet die er in het echt uit? Binnenkort meer screens. Bewerkt: 10 mei 2012 door masterkey Reageren
wannes12 Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Geplaatst: 27 juni 2012 Mijn laatste werk: een longboard clayrender: Afgewerkte render: Reageren
masterkey Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Geplaatst: 7 november 2012 Hey ik ben ook weer begonnen met modellen. Het is nog niet af.. Reageren
SilverRST Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Waar zijn de modelers gebleven? Ondanks dat ik pas nieuw ben, heb ik hier een tijd zitten te snuffelen en heb ik er heel goede models hier gezien. Weet alleen niet of ik mijn models ook kan laten zien aangezien het hier dood is maar de models die jullie maken zijn erg mooi! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Vrugâh, in de Show your models topics, mooie tijden. Helaas is heel dit gebeuren op dit forum uitgestorven. Reageren
SilverRST Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Ja, inderdaad. Daarom dat ik me afvraag of ik wel mijn models ga showen of niet. Reageren
game~skater Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Wannes: Je hebt al een tijd geleden gepost maar toch, ziet er strak uit! Alleen de randen van het deck zelf zijn vaag gemapt. Masterkey: Leuke garage! Ben je van plan om een dorp/stad of iets dergelijks te maken? Allebei: KUTGW Blauwe-V: Waarom zou je het niet doen? Af en toe komt er nog wel eens een verdwaald persoon hier uit en dan heeft ie ook weer wat moois om naar te kijken? Reageren
SilverRST Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 (bewerkt) Haha, ok dan. Nou, het is wel een behoorlijke model en ben er al lang mee bezig sinds augustus 2012. Ik wil dit model zo perfect mogelijk houden en dit komt absoluut in GTA SA. -Never mind- Bewerkt: 9 januari 2013 door Blue_V Reageren
Mythbuster Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) Aangezien het hier zo dood als een pier is de laatste maanden... Hier is wat onzin die ik gemaakt heb of aan het maken ben: (Audi 80 in samenwerking met Onyx_PL) Bewerkt: 13 januari 2013 door Mythbuster Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Super mooi, Myth. Hoezo onzin? Reageren
Puma Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Nice man, die tweede, is dat een render of wat? Reageren
SilverRST Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Myth, hoezo onzin? De klassieke auto ziet er goed uit. Is dat 3DS Maya wat je gebruikt? Ben al lang mee bezig met dit model en hoop het ooit nog af te maken: http://www.imagebam.com/gallery/vfon8dn39m5ox6m57db0jmrdoec95hh0 Reageren
Puma Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Mythbuster modelt met Zmodeler . Jouw model ziet er ook fantastisch uit, wat ga je ermee doen? Reageren
SilverRST Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) De eerste screenshot komt van 3DS Maya, dacht ik. Zelf werk ik ook met Zmodeler. Wat ik ermee ga doen is het natuurlijk in GTA SA zeten! Bewerkt: 13 januari 2013 door Blue_V Reageren
SilverRST Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Shit, het is echt dood hier. Heb progres gemaakt: http://www.imagebam.com/gallery/etidx9dosp8yfcucyi419dtw8ysvwfob De auto heeft nog geen textures. Dat verklaart dat er alleen materials zijn en witte polygonen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.