Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo Willie

Als je V2 hebt dan kan je niet modden,dan miet je de patch gebruiken die hierboven werd gegeven.

als je V1 hebt dan kan je modden.

Als je je V2 patcht wil dit niet zeggen dat je nu V1 hebt,maar betekent dat je je V2 'modbaar' hebt gemaakt.

Welke mod wilde je eigelijk instaleren?

Bewerkt: door boostboy
Geplaatst:
ik installeer mods met SAMI of IMG tool 2.0 maar ze werken allebei niet kan iemand mij helpen?

willie heb je toevallig vista?

dan moet je die tools als adminstrator uitvoeren heb ik ook

dat doe je zo:

Klik met rechts op de tool

doe dan eigenschapen

dan klik je op Compatibiliteit

en dan vink je Dit programa als adminstrator uitvoeren aan

dan hoort ie het te doen als je Vista hebt

Geplaatst:

Daarnaast, het gebruik van SAMI levert vaak problemen op. Daarom adviseer ik je om daarmee te stoppen en alleen nog maar IMG Tool (als je een modificatie daarmee kunt installeren, uiteraard) te gebruiken. Een frisse herinstallatie, opnieuw patchen en IMG Tool gebruiken is daarom ook mijn advies..

Verplaatst naar het Modding Forum.

Geplaatst:
Daarnaast, het gebruik van SAMI levert vaak problemen op. Daarom adviseer ik je om daarmee te stoppen en alleen nog maar IMG Tool (als je een modificatie daarmee kunt installeren, uiteraard) te gebruiken. Een frisse herinstallatie, opnieuw patchen en IMG Tool gebruiken is daarom ook mijn advies..

Verplaatst naar het Modding Forum.

Ik wil IMG Tool 2.0 downloaden van the gta place,maar kan niet zo goed engels,kan iemand me duidelijk maken hoe ik dan bij img tool de bestanden erop zet,want ik druk dan op downloads,normaal staat daar een flink rijtje maar nu staat er niks.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja , als niet zo goed Engels kunt ga je nog veel problemen hebben . En wat bedoel je ? Kan je een screen posten ?

Bewerkt: door Dakendak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...