willlie Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik installeer mods met SAMI of IMG tool 2.0 maar ze werken allebei niet kan iemand mij helpen? Reageren
Doggi Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Hallo Willie Als je V2 hebt dan kan je niet modden,dan miet je de patch gebruiken die hierboven werd gegeven. als je V1 hebt dan kan je modden. Als je je V2 patcht wil dit niet zeggen dat je nu V1 hebt,maar betekent dat je je V2 'modbaar' hebt gemaakt. Welke mod wilde je eigelijk instaleren? Bewerkt: 4 september 2009 door boostboy Reageren
willlie Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 cop corvette en cop audi A6 (van andere site) en ik heb versie 1 Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 ik installeer mods met SAMI of IMG tool 2.0 maar ze werken allebei niet kan iemand mij helpen? willie heb je toevallig vista? dan moet je die tools als adminstrator uitvoeren heb ik ook dat doe je zo: Klik met rechts op de tool doe dan eigenschapen dan klik je op Compatibiliteit en dan vink je Dit programa als adminstrator uitvoeren aan dan hoort ie het te doen als je Vista hebt Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Daarnaast, het gebruik van SAMI levert vaak problemen op. Daarom adviseer ik je om daarmee te stoppen en alleen nog maar IMG Tool (als je een modificatie daarmee kunt installeren, uiteraard) te gebruiken. Een frisse herinstallatie, opnieuw patchen en IMG Tool gebruiken is daarom ook mijn advies.. Verplaatst naar het Modding Forum. Reageren
willlie Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 oké hopelijk werkt het nu wel bedankt Reageren
gtacatman Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Daarnaast, het gebruik van SAMI levert vaak problemen op. Daarom adviseer ik je om daarmee te stoppen en alleen nog maar IMG Tool (als je een modificatie daarmee kunt installeren, uiteraard) te gebruiken. Een frisse herinstallatie, opnieuw patchen en IMG Tool gebruiken is daarom ook mijn advies..Verplaatst naar het Modding Forum. Ik wil IMG Tool 2.0 downloaden van the gta place,maar kan niet zo goed engels,kan iemand me duidelijk maken hoe ik dan bij img tool de bestanden erop zet,want ik druk dan op downloads,normaal staat daar een flink rijtje maar nu staat er niks. Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Ja , als niet zo goed Engels kunt ga je nog veel problemen hebben . En wat bedoel je ? Kan je een screen posten ? Bewerkt: 6 september 2009 door Dakendak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.