Jump to content

GTA: Chinatown Wars komt naar de iPhone

Recommended Posts

Geplaatst:

AMSTERDAM - Grand Theft Auto: Chinatown Wars, reeds verschenen voor de Nintendo DS en deze herfst voor de PlayStation Portable, maakt ook de overstap naar de iPhone en de iPod Touch. Dat heeft Rockstar Games bekendgemaakt.

Sam Houser, medeoprichter van Rockstar Games, vindt de game perfect voor Apple’s iPhone en iPod Touch. “We zijn enthousiast om deze ongelooflijk ambitieuze versie van Liberty City uit te brengen met dit niveau van detail en de verslavende gameplay,” aldus Houser.

Naast Grand Theft Auto: Chinatown Wars zal ook een versie van Beaterator verschijnen in de iTunes Store. Deze muziekgame is momenteel in ontwikkeling voor de PlayStation Portable, maar zou zich, volgens Houser, ook prima lenen voor de iPhone en iPod Touch.

Beide games zullen deze herfst verschijnen.

:puh:

http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/472...e__.html?p=12,1

Geplaatst:

Ja, en ik had er al een halfjaar geleden een topic over gemaakt, maar toen was het nog bullshit, dus is die verwijdert XD

Maar wel vet natuurlijk, ik ga hem zeker downloaden (jailbreak ftw :koffie:)

Geplaatst:
Tadaaa. =) Niet gezien?

Iedereen weet dat spelen op de Iphone lastig is vanwege het kleine schermpje (Nou ja klein...) Ik ga hem echt nie downloaden, zeker door de kwaliteit en de camerastandpunt van de game...

Geplaatst:
Tadaaa. =) Niet gezien?

Iedereen weet dat spelen op de Iphone lastig is vanwege het kleine schermpje (Nou ja klein...) Ik ga hem echt nie downloaden, zeker door de kwaliteit en de camerastandpunt van de game...

Nog nooit een ipod touch/iphone in je handen gehad?

Het is juist heel makkelijk om er op te spelen, misschien zo'n ingewikkelde game als dit wat minder, maar daar verzinnen ze wel iets op. Je had ook een variant van GTA-CTW, Payback genaamd, en die was qua controls goed genoeg te spelen, helaas hadden ze onrealistische auto's erin zitten, die van 0 naar 100 in zo'n halve seconden gingen, en als je remde en een bocht maakte kon je ook gelijk 5 donuts achter elkaar maken.

En het 'kleine scherm' is maar 0.7'' kleiner dan de PSP (psp = 4.3 Ipod = 3.5, wat te doen valt:) )

Komen laatste tijd wel vettere apps naar de Appstore toe :D:tu:

Geplaatst:
Tadaaa. =) Niet gezien?

Nog nooit een ipod touch/iphone in je handen gehad?

Het is juist heel makkelijk om er op te spelen, misschien zo'n ingewikkelde game als dit wat minder, maar daar verzinnen ze wel iets op. Je had ook een variant van GTA-CTW, Payback genaamd, en die was qua controls goed genoeg te spelen, helaas hadden ze onrealistische auto's erin zitten, die van 0 naar 100 in zo'n halve seconden gingen, en als je remde en een bocht maakte kon je ook gelijk 5 donuts achter elkaar maken.

En het 'kleine scherm' is maar 0.7'' kleiner dan de PSP (psp = 4.3 Ipod = 3.5, wat te doen valt:) )

Komen laatste tijd wel vettere apps naar de Appstore toe :D:tu:

Ik heb zelfs een Iphone (3G) En heb het spel gedownload (Car Jack City) Echt slecht is da!

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...