tuningboy Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Hey, morgen in de namiddag ga ik gta san andreas voor xbox hebben en ik zou graag onmiddelijk ook weten wat ik moet kopen om screenshots te kunnen maken van het spel. Maar ik wil weten hoe ik de foto's die je in het spel kan nemen met de camera die in het spel zit op je pc kan plaatsen. Wat heb ik er voor nodig en welke programma's enz... en liefst ook wat mij dat ongeveer gaat kosten. Als het goed is hebben jullie dan morgen lekkere screenshots van de xbox versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Voorzover ik weet kan je dat alleen doen bij de ps2. Dus foto's van je fototoestel op de pc zetten. Maar ik zal nog even rondneuzen op bepaalde sites. Maar ik denk dat het alleen mogelijk is door je Xbox op je pc aan te sluiten. Meer info Dit staat nog alleen voor op de ps2 beschreven maar ik zal is kijken wat ik kan vinden voor de x-box Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.