Jump to content

mensen toevoegen!?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik download veel map mods en dan zie ik dat sommige maps ook mensen(peds) hebben!!

weet iemand hoe je mensen plaatst in je map??

alvast bedankt :tu: Red_Hawk

Bewerkt: door red-hawk
Geplaatst:

Ik niet helaas. Ik zit me ook altijd af te vragen hoe dat moet, maar tevergeefs... Ik weet ALLEEN hoe je voertuigen plaatst en verder niks anders.

Geplaatst:
GTA-TOM, reageer dan niet als je het niet weet..

Je kon in de Master Tutorial List kijken, waar een tutorial over staat hoe je dit maakt :)

Tutorial> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=53678

Master Tutorial List> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454

Beagle je kan het ook simpeler doen gewoon kijken waar mensen opzitten welk object en je zet dat object in je map

simpeller kan volgens mij niet

Geplaatst:

Ik begreep van meneer die de hoofdpost maakte, dat hij peds en/of auto's rond wilde laten lopen/rijden. Als jij een bankje neer zet, spawnen er misschien wel 2 mensen op, maar niet over het hele gebied waar jij ze wil. Dus je manier is niet effectief.

Geplaatst:
Ik begreep van meneer die de hoofdpost maakte, dat hij peds en/of auto's rond wilde laten lopen/rijden. Als jij een bankje neer zet, spawnen er misschien wel 2 mensen op, maar niet over het hele gebied waar jij ze wil. Dus je manier is niet effectief.

ja klopt maar wel makkelijker maar je krijgt aleen peds

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...