Jump to content

MP3 op Iphone zetten via Itunes


GTA Haas

Recommended Posts

Hoi. =]

Ik heb een probleem met mijn Iphone en met Itunes, en daar irriteer ik me erg aan.

Ik wil via Itunes een MP3 op mijn Iphone zetten, bij mijn Ipod kan ik wel een MP3 naar de Muziek map slepen. Dan staat ie op m'n Ipod. Vroeger deed ik hetzelfde bij mijn Iphone en dat lukte wel, maar laatste tijd lukt het niet meer op die manier. Kan iemand mij helpen? =]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ditzelfde probleem ook een tijdje geleden. Vlak daarvoor had ik mijn muziek op een andere locatie op mijn PC gezet.

ITunes kent je muziek in je bibliotheek, en haalt het van de plek af waar jij hem in het begin naartoe hebt gewezen. Nu je muziek misschien verplaatst is, vind ITunes het niet meer op die plek.

Wat je moet doen (als je vlak ervoor je muziek hebt verplaatst en het dus niet meer op de beginlocatie is), is dat je al je muziek uit je bibliotheek haalt, en alles er opnieuw inzet. Dat kan misschien werken, bij mij in ieder geval wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ditzelfde probleem ook een tijdje geleden. Vlak daarvoor had ik mijn muziek op een andere locatie op mijn PC gezet.

ITunes kent je muziek in je bibliotheek, en haalt het van de plek af waar jij hem in het begin naartoe hebt gewezen. Nu je muziek misschien verplaatst is, vind ITunes het niet meer op die plek.

Wat je moet doen (als je vlak ervoor je muziek hebt verplaatst en het dus niet meer op de beginlocatie is), is dat je al je muziek uit je bibliotheek haalt, en alles er opnieuw inzet. Dat kan misschien werken, bij mij in ieder geval wel.

Zal eens proberen! =]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...