GTA Haas Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Hoi. =] Ik heb een probleem met mijn Iphone en met Itunes, en daar irriteer ik me erg aan. Ik wil via Itunes een MP3 op mijn Iphone zetten, bij mijn Ipod kan ik wel een MP3 naar de Muziek map slepen. Dan staat ie op m'n Ipod. Vroeger deed ik hetzelfde bij mijn Iphone en dat lukte wel, maar laatste tijd lukt het niet meer op die manier. Kan iemand mij helpen? =] Reageren
FerryN Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Als je in Itunes op 'Iphone/Ipod van .....', drukt, dan staat er ergens 'Muziek en Video's handmatig beheren', staat dit aangevinkt? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Als je in Itunes op 'Iphone/Ipod van .....', drukt, dan staat er ergens 'Muziek en Video's handmatig beheren', staat dit aangevinkt? Jep, staat aangevinkt! =] Reageren
Kloep Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ik had ditzelfde probleem ook een tijdje geleden. Vlak daarvoor had ik mijn muziek op een andere locatie op mijn PC gezet. ITunes kent je muziek in je bibliotheek, en haalt het van de plek af waar jij hem in het begin naartoe hebt gewezen. Nu je muziek misschien verplaatst is, vind ITunes het niet meer op die plek. Wat je moet doen (als je vlak ervoor je muziek hebt verplaatst en het dus niet meer op de beginlocatie is), is dat je al je muziek uit je bibliotheek haalt, en alles er opnieuw inzet. Dat kan misschien werken, bij mij in ieder geval wel. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ik had ditzelfde probleem ook een tijdje geleden. Vlak daarvoor had ik mijn muziek op een andere locatie op mijn PC gezet.ITunes kent je muziek in je bibliotheek, en haalt het van de plek af waar jij hem in het begin naartoe hebt gewezen. Nu je muziek misschien verplaatst is, vind ITunes het niet meer op die plek. Wat je moet doen (als je vlak ervoor je muziek hebt verplaatst en het dus niet meer op de beginlocatie is), is dat je al je muziek uit je bibliotheek haalt, en alles er opnieuw inzet. Dat kan misschien werken, bij mij in ieder geval wel. Zal eens proberen! =] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.