koter Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 nou ik had dus een save game van 100% en eentje die ik zelf aan het spele was : ik was ongeveer bij san fiero en dan had ik 3 missis gedaan. kan iemand die ongeveer ook zo ver is mij die save game geven? alvast bedankt Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Volgens mij kan je gewoon een savegame downloaden in de download debaste en trouwens dit hoort bij sa fora volgensmij Reageren
koter Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Volgens mij kan je gewoon een savegame downloaden in de download debasteen trouwens dit hoort bij sa fora volgensmij ik kan alleen maar 100% savegames vinden en die heb ik al enne ik zou niet weten hoe ik moet weten waar ik dit moet vragen Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 download de green sabre missie ofz en dan die andere 3 missies spelen en klaar Reageren
koter Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 download de green sabre missie ofz en dan die andere 3 missies spelen en klaar bedankt ik heb hem al je had gelijk hij stond bij downloads ik heb de 37% savegame dan start je precies bij san fiero hartstike bedankt Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 download de green sabre missie ofz en dan die andere 3 missies spelen en klaar bedankt ik heb hem al je had gelijk hij stond bij downloads ik heb de 37% savegame dan start je precies bij san fiero hartstike bedankt Asljeblieft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.