Rinaldootje Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Simpel. Je rate de trailer van de game boven je. Er is een limiet van 3 posts per persoon per dag. Standaard forumregels gelden natuurlijk hier ook. Je bent verplicht om een cijfer te geven. Niet alleen Leuk, Goed, Geweldig zeggen. Je bent verplicht om een Filmpje via de Youtube code. En laat ik dan maar alvast beginnen. De trailer van Commandos 3: Destenation berlin. >>> Door Bassieboy35: Dit topic gaat enkel over game-trailers.<<< Reageren
rakker126 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Een 7 rond, beetje vaag. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: 4 september 2009 door rakker126 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Mooi gebruik van muziek. Alleen omdat het still frames zijn gaat het cijfer bij mij omlaag 4/10 Hitman: Blood Money Trailer #1 Reageren
benhelsloot Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 vet spel met goeie acties en goedkoop voor de pc hoe zet ik het filmpje op de reactie ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Zelf vind ik de trailer wat magertjes, ik zie weinig van de gameplay, ik zie weinig van de game zelf, wat me tegen valt van R*... Zelf heb ik de laatste DLC van GTA:IV Reageren
rakker126 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 9/10 GTA fan! Nieuwe: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Leest niemand tegenwoordig de hoofdpost. Ik vroeg om een cijfer en er zijn al mensen die dat jammer genoeg niet doen. Ontopic: Dat geluid vind ik mooi gebruikt, En aangezien het spel er wel vet uit ziet maar jammer genoeg is het zo donker. 7/10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 8.0. Call of Duty 4: Modern Warfare 2 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 9.2 Ik ben een MW fan. Halo 3 ODST: Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 9.5 vet spel http://www.youtube.com/watch?v=fAGpmNb2xfQ Reageren
mrX15 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Grappig en gay tegelijk. een 8. http://www.youtube.com/watch?v=GUPAyGWKd6c Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 net echt 9,0 http://www.youtube.com/watch?v=gPOrDtZYDfU Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Mooi, 8.5 http://www.youtube.com/watch?v=gLqjE_76ukM Het is een spannende trailer als je het spel nog niet hebt gespeelt Reageren
Dotz Geplaatst: 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2016 De bovenstaande video werkt helaas niet meer, bij deze een nieuwe :3 edit: Oh, ik had dit topic gevonden middels de zoekmachine en daar het topic vooralsnog alleen gametrailers bevatte ging ik ervan uit dat het topic zich in een van de gamegerelateerde fora bevond. Het staat echter in Films & Series, wat nu, mod? >>> Door Guardian1980: Zoals je ziet, creatief opgelost <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.