benhelsloot Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 ik heb 2 CW een van mezelf en een van mijn vriend (geleend) kan je dan met drugs,geld en wapens gelijk ruilen ? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 ik heb 2 CW een van mezelf en een van mijn vriend (geleend) kan je dan met drugs,geld en wapens gelijk ruilen ? Volgens mij mogen we jou niet helpen... Want jij had al een andere topic over aangemaakt.. maar toen had je een r4. En nu heb je hem van een vriend "geleend". Een beetje raar ontopic: Ik weet het nie precies ik heb het een paar maanden geleden wel eens geprobeert. maar ik weet nu niet meer hoe het kan.. Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Waarom zouden we hem niet mogen helpen ? Zolang dat het niet illegaal is mag eht toch ? ONTOPIC: Als je 2 DS'n hebt wel ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.