CrossY Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Ik las ergens dat je wel iets aan vet moet hebben om beter te kunnen rennen oid? Klopt dit, of kan ik gewoon alles eraf trainen? Reageren
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Alles eraf en wat meer spieren.... Reageren
Little Mister Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Als je muscle helemaal vol is kan je minder snel rennen dus als je minder hebt kan je sneller rennen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Als je muscle helemaal vol is kan je minder snel rennen dus als je minder hebt kan je sneller rennen. Je bedoelt als je 'Fat' helemaal vol is. Als je veel Fat hebt,zal CJ dus trager lopen en niet zo lang,en kan niet hoog springen.Door te gaan trainen in de Gym verliest CJ zijn Fat. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Het is wel verstandig altijd nog wat Fat over te houden. Dat balkje moet niet helemaal vol zijn, maar als het op 1/5 staat ongeveer is het oke. Dan hoeft CJ tenminste niet al te vaak te gaan eten en gaat er ook niet veel van je muscle af als je bijna nooit traint. Als je Fat helemaal 0 is zal je wat vaker moeten gaan eten en bovendien kunnnen je Muscles best snel afnemen als je niet meer traint. Reageren
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 En veel fietsen en lopen en zwemmen! Pak eens de fiets ipv de auto Of ga eens een keertje een bmx jatten, zet em in je garage en ga daarna bmx in 't park.. Leuk toch!! Of potje basketball..... Of ga desnoods af en toe eens zwemmen, allemaal leuk en je houd je conditie op peil! Reageren
Little Mister Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Je bedoelt als je 'Fat' helemaal vol is.Als je veel Fat hebt,zal CJ dus trager lopen en niet zo lang,en kan niet hoog springen.Door te gaan trainen in de Gym verliest CJ zijn Fat. Maar als je muscle helemaal vol is ga je ook iets slomer. Als je muscle een beetje voor de helft vol is dat ie dan niet meer zo breed loopt is ie ook wat sneller. Reageren
Delusion Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Geplaatst: 9 juni 2005 ik heb al mijn vet al kwijt.... en ik ben nu ongeveer op de helft van muscle.... verder loop ik veel op die loopband en dat heeft echt nu...kan je dinges trainen(weet niet meer wat het engelse woord is) en daarmee kan je weer langer en sneller lopen Reageren
martijnn Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Geplaatst: 9 juni 2005 ik heb al mijn vet al kwijt.... en ik ben nu ongeveer op de helft van muscle.... verder loop ik veel op die loopband en dat heeft echt nu...kan je dinges trainen(weet niet meer wat het engelse woord is) en daarmee kan je weer langer en sneller lopen Stamina Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Geplaatst: 9 juni 2005 Het is wel verstandig altijd nog wat Fat over te houden. Dat balkje moet niet helemaal vol zijn, maar als het op 1/5 staat ongeveer is het oke. Dan hoeft CJ tenminste niet al te vaak te gaan eten en gaat er ook niet veel van je muscle af als je bijna nooit traint. En als je je helemaal tot 100% Fat eet wat dan? Ik heb er nog geen duidelijk plaatje van gezien wanneer je weer moet eten en zo? Is dat dus gewoon als het fat helemaal 0 is dat ie dan een keer aan komt dat je moet eten ofzo? Groetjes! & zal zo eens effetjes een kilometertje of 5 gaan fietsen in de hoop dat ze 'm hebben in de stad :unsure: Reageren
Delusion Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Geplaatst: 9 juni 2005 Het is wel verstandig altijd nog wat Fat over te houden. Dat balkje moet niet helemaal vol zijn, maar als het op 1/5 staat ongeveer is het oke. Dan hoeft CJ tenminste niet al te vaak te gaan eten en gaat er ook niet veel van je muscle af als je bijna nooit traint. En als je je helemaal tot 100% Fat eet wat dan? Ik heb er nog geen duidelijk plaatje van gezien wanneer je weer moet eten en zo? Is dat dus gewoon als het fat helemaal 0 is dat ie dan een keer aan komt dat je moet eten ofzo? Groetjes! & zal zo eens effetjes een kilometertje of 5 gaan fietsen in de hoop dat ze 'm hebben in de stad :unsure: ik heb tenminste geen fat..... ik weet niet of ik problemen kan krijgen...en het eten is toh alleen voor HP en wat vet?? Reageren
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Geplaatst: 9 juni 2005 Als je CJ moet eten, komt er een waarschuwing dat je eten moet halen voor hem. Je health balk neemt langzaam af naar mate je langer wacht met eten. Als je vet 100% vol is dan kan CJ niet echt meer springen, en rennen werkt ook niet echt meer. Mijn CJ is altijd 1/4 vet, en Muscle helemaal vol. Sprint goed genoeg, en hoef nooit de trainen zolang ik goed blijf eten. Als je je CJ wilt laten afvallen moet je het gezonde eten kopen in de eetketens, en veel bewegen, dus niet auto/motor/boot/vliegtuig nemen, maar de fiets of de benenwagen Reageren
Don-Corleone Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik wil graag aankomen, als ik 10 pizza's of meals eet dan ga ik kotsen. Vervolgens moet ik weer heel lang wachten totdat ik weer kan eten, hoe kom ik snel aan vet? Ik wil een date met zo'n vriendin alleen ik moet een beetje vet hebben Reageren
Svenie Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Je moet inderdaad heel veel eten om aan te komen, maar zoals je zelf zegt, na een aantal pizza's of hamburgers moet je gaan kotsen. Om tijd te besparen ga je het best terug naar één van je Savehouses en sla je je spel op. Nu zullen er 6 uren voorbij gaan, en kan je terug gaan kijken om nieuw voedsel te gaan eten. Doe dit enkele keren en je bent dik genoeg! Veel succes. Edit: Doe vooral geen lichamelijke inspanningen, zo kan je vermageren!!! Bewerkt: 11 november 2006 door Svenie Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 sportschool net zoals in het echt >>> Door Dutchy3010: Voortaan dit soort posts voor je houden. Het geeft geen antwoord op welke vraag dan ook in dit topic.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.