koter Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 ik wil zelf een auto of bike mod maken maar hoe doe je dat?? ik heb een beetje rond gekeken maar ik snap het niet kan iemand mij dit stap voor stap uitlegen? het is voor gta sa Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Koter even 1ding maak wat minder topics aan meschien wat handiger en je kan auto,s mods maken met zmodeller en gtagarage editor ofz Reageren
koter Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Koter even 1ding maak wat minder topics aan meschien wat handigeren je kan auto,s mods maken met zmodeller en gtagarage editor ofz sorry. maar kun je ook even een link van dat zmodeller of editor geven? Reageren
Beagle Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Auto mods maak je met een 3d modelling programma zoals 3ds Max, Gmax, Zmodeller, enz. Dan staat er in de Master Tutorial List nog een tut over hoe je de auto ingame zet. MTL> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454 Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Gebruik google eens ik weet ook niet waar het te downloaden is maar iemand zei dat het lastig is Reageren
koter Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Gebruik google eens ik weet ook niet waar het te downloaden ismaar iemand zei dat het lastig is oke bedankt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.