Cabyon Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Hallo mensen, hierbij wou ik even mijn nieuwe remix van Linkin Park's single ''New Divide'' aan jullie laten horen. Rate & comment alsjeblieft. EDIT: Omdat ik regelmatig nieuwe mixen maak, zet ik ze hier op een rijtje. New Divide Remix' Wacka Wacka Gangster When the night fall's down re.MIX'' Bewerkt: 4 september 2009 door Cabyon Reageren
Kryziek Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Klinkt wel goed, zoiets kan ik niet Alleen je haalt de diepte wel uit het liedje wat ik wel jmmr vind Reageren
Nissan Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ik hou ook van de diepte in het nummer. Maar dit is ook een prima remix . Zou je ook een Drums versie kunnen maken? Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ik heb een nieuwe remix gemaakt, hij is nu te beluisteren. When the night fall's down Re.MIX'' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.