PowerPats Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Dus wie kent nog meer dit geweldige spel ? Normaal zijn licentiegames ruk. Maar dit spel is gewoon geweldig. je voelt je echt batman, En het hele stealthgedoe is echt heel vet gedaan. het verhaal is als volgt. Jij hebt de Joker ingerekend en brengt hem naar een soort gevangenis waarin alle schurken zitten, de gevangenis heet Arkham Asylum. Batman is er niet gerust op, Want de Joker heeft zich wel heel makkelijk laten pakken. Het blijkt ook een val te zijn. Zodra de joker in de gevangenis zit, Nemen de gevangenen het over met de Joker als hun baas. Batman zit nu in de val en moet het opnemen tegen al zijn vijanden die dankzij hem in de cel zitten. trailer: De demo is trouwens uit. En het is echt heel vet. Wat vinden jullie ervan ?
jeroen.engeler Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Dat schijnt een hele goede game te zijn maar ik heb helemaal niks met superhelden. Dus ik zou hem nog niet eens kopen als hij in de budgetbak ligt. En ik denk dat veel mensen wachten op Operation Flashpoint: Dragon Rising en Cod: Modern Warfare 2 en niet op deze game.
Visser23 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Dit lijstje graag via PB versturen. Tot dan topic gesloten. Sorry, maar nu pas ik het zo toe
Recommended Posts