Jump to content

Gezocht 100%


Guustaf123

Recommended Posts

Ik zoek al een tijdje naar een 100% savegame voor GTA 4 (alle submissies ed ook).

Alleen werken savegames alleen als ze zijn ingepakt met SaveGameWrapperCreator...

Heeft iemand een 100% en wil hij die online zetten o.i.d :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek al een tijdje naar een 100% savegame voor GTA 4 (alle submissies ed ook).

Alleen werken savegames alleen als ze zijn ingepakt met SaveGameWrapperCreator...

Heeft iemand een 100% en wil hij die online zetten o.i.d :cya:

Ten eerste welkom op het forum!

Ten tweede dit topic hoort hier eigenlijk niet, maar je bent dus nieuw... Dit topic hoort in IV: missie hulp of IV: general.

Ten derde welke console heb je?

Ten vierde je kunt eventueel op het volgende kijken: GTA IV Downloads Klik op een van de soorten savegames; Savegames PS3 of Savegames PC, helaas zijn er nog geen Savegames voor de Xbox 360 en als je die dus zoekt is Google een goede hulp!

Veel plezier!

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek al een tijdje naar een 100% savegame voor GTA 4 (alle submissies ed ook).

Alleen werken savegames alleen als ze zijn ingepakt met SaveGameWrapperCreator...

Heeft iemand een 100% en wil hij die online zetten o.i.d :cya:

Ten eerste welkom op het forum!

Ten tweede dit topic hoort hier eigenlijk niet, maar je bent dus nieuw... Dit topic hoort in IV: missie hulp of IV: general.

Ten derde welke console heb je?

Ten vierde je kunt eventueel op het volgende kijken: GTA IV Downloads Klik op een van de soorten savegames; Savegames PS3 of Savegames PC, helaas zijn er nog geen Savegames voor de Xbox 360 en als je die dus zoekt is Google een goede hulp!

Veel plezier!

Ikzelf speel op de PC. De link naar die savegame bevat er 1 voor pc, en dat is maar 30%...

Op internet heb ik een paar 100% gevonden, maar die zijn niet ingepakt met SaveGameWrapperCreator.

Andere manieren werken bij mij niet (ook al voor gezocht

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...