Jump to content

GTA-SA loopt vast

langras

Recommended Posts

ik heb sa nu dus ook maar ik heb hem helemaal goed geistalleert met directX en als ik het spel start en new game doe dan laad hij het spel is het spel helemaal geladen dan zit ik net 10sec in het spel en dan stopt het spel er mee ik krijg een blauw scherm en moet de pc opnieuw opstarten

Delen op andere websites

pfff heel windows op nieuw der moet toch wel een makkelijker manier zijn

ik had al geprobeert om de video kaart driver opnieuw te instaleren maar dat had ook weinig nut

Bewerkt: door langras
Delen op andere websites

heb jij de iligale dan loopt ie vast eigen schuld want die zitten vol fouten

maat van me heeft hem ook

ik heb legale en heb nergens last van (leve intertoys)

Delen op andere websites

jah maar ik denk dat als ik de legale versie neem dat ik het zelfde krijg weant andere mensen die dezelfde als ik hebben gedownlaod daar doet hij het wel dus het ligt aan me computer en waarscheinlijk niet ssn het spel

Delen op andere websites

jah maar ik denk dat als ik de legale versie neem dat ik het zelfde krijg weant andere mensen die dezelfde als ik hebben gedownlaod daar doet hij het wel dus het ligt aan me computer en waarscheinlijk niet ssn het spel

koop hem gewoon legaal dan ben je 100% zeker ervan dat ie het doet

Delen op andere websites

Ik heb 't internet zo es afgespeurd en op ieder forum kom ik massaal fouten topics tegen.. De ene heeft nog gekkere als de ander. 't moet niet gekker worden :blink:

Delen op andere websites

dat leek mij ook

heeft niemand nog tips of zo die ik kan down want ik wil het spel ook wel gaan kopen ofzow maar ik denk dat ik dan presies hetzelfde probleem heb en dan zou wel een beetje zonde zijn dus ik heb eerst liever dat deze het doet

Bewerkt: door langras
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...