urk-rulez Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 jah maar ik denk dat als ik de legale versie neem dat ik het zelfde krijg weant andere mensen die dezelfde als ik hebben gedownlaod daar doet hij het wel dus het ligt aan me computer en waarscheinlijk niet ssn het spel koop hem gewoon legaal dan ben je 100% zeker ervan dat ie het doet Wat een onzin. Natuurlijk kan een spel het op een of andere manier niet doen... ook al heb je hem legaal. Trouwens met de gedownloade versies heb ik nooit problemen gehad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
langras Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik heb waarscheinlijk het probleem gevonden ik heb namelijk ook een tv op me computer aangesloten en nu sp[eel ik het dus daar op af en zonder men beeldscherm en nu doet hij het beetje raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
langras Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 nouh het blijkt er op dat ik weer een foutje heb gemaak maar ik kon dit x wel 5 min spelen voor dat dat leuke blauwe scherm weer kwam Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Damn langras dat probleem heb ik ook regelmatig.. dat blauwe scherm :angry: Nu maar niet hopen dat als ik hem net gekocht heb dat ook heb.. Heb het wel nagevraagt op andere fora en daar kwamen ze met goede tips maarja.. heb ze nog niet allemaal kunnen proberen.. Ik hoop echt dat ik dat niet heb als 'm koop Visieke geheugendump bedoel je waarschijnlijk.. :angry: En dat heeft idd niks te maken met legaal/illigaal en of je een goede comp. hebt want ik heb het ook bij verschillende spellen (soms als de computer opstart al.. ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
langras Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 welke forums als ik vragen mag? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Scan anders is op Spyware enzo <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
langras Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 heb ik pas geleden nog gedaan dus lijkt me niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Is het niet verboden om mensen met een illegaal spel te helpen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Niemand die een game illegaal in zijn bezit heeft wordt geholpen op dit forum. Koop het spel maar, en gebruik de Edit Knop! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts