david Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Hej, ik heb vandaag echt iets heel bizar meegemaakt met mijn ps3. Het geluid van de games (zowel disc als demo's) komt niet meer door de Bose-boxen. Al het andere geluid (muziek, film, geluid dat spel maakt als je in de menu er op staat, klikjes in menu) werkt wel. Iemand een idee hoe dit komt? Help mij echt want dit is een hel! Alvast bedankt, David Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 kijken of alles nog wel goed ingeplugt is, of kijk de tv/luidspreker instellingen nog eens na. Reageren
david Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 dat heb ik al 10 keer gedaan. maar daar kan het zeker niet aanliggen aangezien het geluid perfect werkt bij alle andere toepassingen. Enkel als ik een game open valt het geluid weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.