Donald F. Duck Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Om zelfgemaakte afbeeldingen te gebruiken in een programma, heb ik 16bit BMP nodig met een of andere 'A1 R5 G5 B5' nodig. Als ik mijn afbeelding in Photoshop wil opslaan, klik ik mooi op 16 bits, Advanced Modes, maar dan zie ik dat ik A1 R5 G5 B5 niet kan gebruiken; de tekst en de radiobutton zijn grijs (disabled). Hoe kan ik mijn afbeelding toch als BMP 16bit A1 R5 G5 B5 opslaan? Hier een afbeelding: Ik heb Adobe Photoshop CS4, en met CS3 werkt het ook niet. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Iemand met een idee? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Iemand met een idee? Het was even puzzelen, maar ik heb eindelijk een mogelijkheid voor je gevonden... Na het toevoegen van een Alpha Channel zou het wél mogelijk moeten zijn om een afbeelding als A1R5G5B5 op te slaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.