CrossY Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik kan nu een 3 peeps gang maken zei die, ik heb alleen geen idee hoe ik dit doe. Trouwens, krijg je voor hoods overnemen nog een missie, zo niet, hoe gaat het precies in zn werk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik kan nu een 3 peeps gang maken zei die, ik heb alleen geen idee hoe ik dit doe.Trouwens, krijg je voor hoods overnemen nog een missie, zo niet, hoe gaat het precies in zn werk. lees ajb de handleiding eerst daar staat het waarschijnlijk allemaal in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik kan nu een 3 peeps gang maken zei die, ik heb alleen geen idee hoe ik dit doe.Trouwens, krijg je voor hoods overnemen nog een missie, zo niet, hoe gaat het precies in zn werk. lees ajb de handleiding eerst daar staat het waarschijnlijk allemaal in Welke handleiding? Kun je het niet gewoon even zeggen? Daar is dit forum toch onder andere voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Niemand die het even kan zeggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 2 dingen 1st:nooit double posten 2: toen je het spel kocht had je een ahdnleiding gekregen met alles erin ik zou zeggen blader er eens in.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik kan nu een 3 peeps gang maken zei die, ik heb alleen geen idee hoe ik dit doe.Trouwens, krijg je voor hoods overnemen nog een missie, zo niet, hoe gaat het precies in zn werk. Gangs maken tja.. je moet gewoon op ze richten en dan pijltje naar boven maar hoe dat precies in zijn werk gaat op de pc weet ik niet precies. Die 'hoods' over nemen gaat zo: je gaat naar bv: een paars gedeelte van Ballas en dan begin je daar aan een war zodat het gaat knipperen, dan komen er allemaal mannetjes zorg dat je ze allemaal dood en dan word de hood van jou de kleur word dan groen. Je hoeft ze niet gelijk allemaal te hebben hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik kan nu een 3 peeps gang maken zei die, ik heb alleen geen idee hoe ik dit doe.Trouwens, krijg je voor hoods overnemen nog een missie, zo niet, hoe gaat het precies in zn werk. Gangs maken tja.. je moet gewoon op ze richten en dan pijltje naar boven maar hoe dat precies in zijn werk gaat op de pc weet ik niet precies. Die 'hoods' over nemen gaat zo: je gaat naar bv: een paars gedeelte van Ballas en dan begin je daar aan een war zodat het gaat knipperen, dan komen er allemaal mannetjes zorg dat je ze allemaal dood en dan word de hood van jou de kleur word dan groen. Je hoeft ze niet gelijk allemaal te hebben hoor. Thnx, tenminste iemand die tips etc kan geven ipv verwijzen, tis gelukt, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.