MegaPilot Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Hey jongens. Is er toevallig een leerboek Visual Basic 08 voor beginners? Natuurlijk in het Nederlands, in het Engels is toch wel te moeilijk om wat bij te leren. Ik zou graag met VB leren werken, maar jammer genoeg is er alles in het Engels. Niet dat ik geen Engels kan, maar dat ik nou net elk woordje begrijp, dat nu ook weer niet. Op het net vond ik er niks over, ik hoop dat er zo'n boek bestaat, dan ga ik morgen ff naar de boekhandel om dat boek te bestellen. Alvast bedankt. Mvg, MP. Bewerkt: 4 september 2009 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Dankje Galiorix, ik print ff die afbeelding af en morgen ga ik hoogstwaarschijnlijk meteen naar de Standaard Boekhandel. Dankje! Reageren
-Omar- Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Even een vraagje: heb je het boek al? Ik wil namelijk zo'n zelfde boek kopen alleen dan over ASP.NET of misschien ook wel met dit boek (ik kan niet kiezen tussen C# en VB.NET). However, hoe bevalt het boek? Bedankt! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Hey Omar, ik heb het boek nog niet, maar het boek is binnen in de boekhandel en ik ga er deze week ofzo omgaan. Ik denk wel dat het een goed boek is, aangezien ik er alleen goede dingen over lees. Reageren
-Omar- Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Thanks, ik ga denk ik de C# en de ASP.NET versie van dit boek kopen ^^. Bedankt en laat me horen als je het boek hebt ok ? Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik zou helemaal geen boek kopen... Op het internet zijn bomveel (lol) tutorials te vinden. Ik heb sa-mp scripten, visual basic code en photoshop op die manier geleerd. kortom; I love internet! groet, Josh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.