.Sharingan Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 zit dat richt systeem ook in de PC wat ook bij de PS2 was ? :o :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Bij de PC versie van Vice City was dat niet het geval, ik denk hier ook niet. Je hebt gewoon alsmaar door een crosshair net als in VC, lijkt mij dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 crosshair ? want ik zag op IGN dat richt systeem wel op PC pics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Dat zuigt dus... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 nee want net zoals bij GTA3 en GTA Vice City kan je zelf richten want PC bezitters hebbe niets voor niets een muis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 maar ik vraag wat is een CROSSHAIR ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 maar ik vraag wat is een CROSSHAIR ?? Diepe zucht :rolleyes: Je weet wel, dat dingentje in 't midden waar je op richt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 dat is zon ding (meestal een rondje) waar mee je moet richten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Dit is een screen van het aimen. Of Lock-On er weer bij zit weet ik niet, is nogal wat onduidelijkheid over. Screenshot met dank aan MClaw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 mooie screen... maar dan is mijn vraag.... hoe aim je dan met de hydra ? dat lijkt me bout om daarmee missiles af te vuren zonder te kunnen auto-aimen.... zeker in een luchtgevecht met andere hydra's. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 mooie screen... maar dan is mijn vraag.... hoe aim je dan met de hydra ? dat lijkt me bout om daarmee missiles af te vuren zonder te kunnen auto-aimen.... zeker in een luchtgevecht met andere hydra's.[-Spider-] je moet dat met je rechtermuisknop inhouden en dan verschijnt automatisch dat croshair...ik leerde dat bij een missie...mijn laatste missie die ik nu heb uitgespeeld is die sweet girl. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Maar met de Hydra moet er een lock-on systeem zijn, en dát is geen lock-on .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NAffie Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ja dat richten zoals op de PS2 zit er ook in.. Ik speel het spel met een controller op de pc die dezelfde layout en aantal buttons heeft als een PS2 controller, en heb het dus ook helemaal hetzelfde ingesteld.. Dus ik hoef niet te wennen aan andere controls, maar gewoon spelen zoals ik dat op de PS2 gewend was.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.