TheGreyHunter Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 hoe bel je eigenlijk een ambulance en als die komt helpt die dan echt mensen???????? alvast bedankt!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Je opent je telefoon en daarna druk je nog een keer op dezelfde knop om je telefoon te openen zodat hij verder omhoog komt en daarna bel je 911. De automatische stem helpt je verder en als je de ambulance belt helpt hij alleen jou als je gewond bent Bewerkt: 4 september 2009 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Je belt met je gsm naar 911. Dan kom je bij de centrale terecht en moet je op de nummer drukken die overeenkomt met de ambulance dienst. De centraliste zal zeggen welk nummer dat is. De ambulance dienst zal jouw dan verzorgen. edit: ah jarno was me voor. Bewerkt: 4 september 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGreyHunter Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 ok bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Als jij belt en anderen zijn gewond wordt er niet gauw naar omgekeken, dan komt er wel een automatische ambulance. De ambulance die jij belt komt alleen voor jou. Daar moet je op een bepaald moment naartoe lopen, en deze zal dan (tegen betaling) jou herstellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Als jij belt en anderen zijn gewond wordt er niet gauw naar omgekeken, dan komt er wel een automatische ambulance. De ambulance die jij belt komt alleen voor jou. Daar moet je op een bepaald moment naartoe lopen, en deze zal dan (tegen betaling) jou herstellen. als er brand is,en je belt de brandweer blust hij het niet aleen de politie schiet wel terug op mensen die je lastig vallen naja,anywayszz greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinnie_A Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Maar het is bijvoorbeeld wel ubervet om de brandweer te bellen en dan die brandweerauto te jatten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Als jij belt en anderen zijn gewond wordt er niet gauw naar omgekeken, dan komt er wel een automatische ambulance. De ambulance die jij belt komt alleen voor jou. Daar moet je op een bepaald moment naartoe lopen, en deze zal dan (tegen betaling) jou herstellen. Maar das meestal wel duur om je te laten genezen, dan kan je beter een Hotdog kopen. Volgens mij blust brandweer soweiso niks in GTA IV, meestal komen ze zelfs niet als je ze niet belt en het brand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Als jij belt en anderen zijn gewond wordt er niet gauw naar omgekeken, dan komt er wel een automatische ambulance. De ambulance die jij belt komt alleen voor jou. Daar moet je op een bepaald moment naartoe lopen, en deze zal dan (tegen betaling) jou herstellen. Maar das meestal wel duur om je te laten genezen, dan kan je beter een Hotdog kopen. Volgens mij blust brandweer soweiso niks in GTA IV, meestal komen ze zelfs niet als je ze niet belt en het brand. Zelfs als je ze belt doen ze niks , dan doen ze alsof er geen brand is . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Maar als je genezen bent door die gasten van de ambulance.. Moet je ze neerschieten dan krijg je je geld terug volgens mij, ik heb het lang nie meer gespeeld. Dus ik weet het niet zkr. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.