Jump to content

Geef je mening over elkaars Gadgets!


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Heey everybody!

Ik open hierbij een topic waar je elkaar een mening kunt geven over elkaars gadgets, want ik zie heel vaak dat mensen een heel apart topic gaan aanmaken om te vragen van: "Is dit wel verstandig om te kopen?" Vandaar dit topic dus...

Een paar regels

1. Je mag elkaar niet gaan uitschelden voor een bepaalde stomme gadget!

2. Schelden via PB A.U.B.

3. Geef alleen je EIGEN mening, en laat uiteindelijk de ander beslissen!

4. Je kan elkaar helpen door links door te geven met eventuele goedkopere gadgets.

5. JE MAG ABSLOUUT GEEN RECLAME MAKEN VOOR EEN PRODUCT, ALLEEN EEN LINK.

Gelieve je aan de regels te houden.

Namens Tom de Beer (GTA-TOM)

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

2. Schelden via PB A.U.B.

[...]

Dus je mag via PB blijkbaar wel schelden? :schater: Net alsof de crew die berichten niet kan lezen...

Ik bedoel natuurlijk als je echt wilt schelden over elkaars gadgets!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
nokia n73 (oudje)

Dit is een telefoon die mijn vader bezit, ik vind hem wel netjes in elkaar zitten, maar ik vind het nadelig dat je die Quick Start balk hebt, daardoor moet je even zoeken naar hoofdmenu als je er net mee werkt, verder zit er een goede camera in, mooie MP3 speler en je kunt er een MicroSD in doen, wat ik wel nadelig vind aan Nokia is dat je bij de koptelefoon niet je eigen oordopjes erin kunt doen zoals je vaak bij Sony Ericsson Walkman vind. Verder is het wel een mooi dingetje, maar ik zou hem niet inwisselen voor mijn huidige telefoon, dan heb ik liever de Ericsson W910i die ik nu heb.

Het nieuwe gadget is de Sennheiser CX200 Street II :)

Link to comment
Delen op andere websites

nokia n73 (oudje)

Dit is een telefoon die mijn vader bezit, ik vind hem wel netjes in elkaar zitten, maar ik vind het nadelig dat je die Quick Start balk hebt, daardoor moet je even zoeken naar hoofdmenu als je er net mee werkt, verder zit er een goede camera in, mooie MP3 speler en je kunt er een MicroSD in doen, wat ik wel nadelig vind aan Nokia is dat je bij de koptelefoon niet je eigen oordopjes erin kunt doen zoals je vaak bij Sony Ericsson Walkman vind. Verder is het wel een mooi dingetje, maar ik zou hem niet inwisselen voor mijn huidige telefoon, dan heb ik liever de Ericsson W910i die ik nu heb.

Het nieuwe gadget is de Sennheiser CX200 Street II :)

Ben niet zo heel erg fan van oordopjes vind koptelefoon fijner en is ook beter voor je gehoor dan steeds dat irritante gekloot aan de dopjes maar soms zijn ze wel handig :puh:

Ik heb samsung omnia ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...