Jump to content

Final Mission Gta (crash)


Vinnie_A

Recommended Posts

Hee, Ik ben net bezig geweest met de laatste missie van GTA 4, dat je met je motorfiets op die helikopter moet springen. Alles gaat verder goed, totdat ik aan de heli hang. Dan staat er; 'Reapeteadly press space to climb on'. Maar hoevaak ik ook op die spatiebalk druk, er gebeurt niks. Ik had ook nog even op youtube gekeken iemand anders hetzelfde probleem had, en dat was ook zo. Ik heb alleen geen oplossing gevonden, dus ben ik nu hier. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

(Zit ik hier wel in de goede topic? of moet ik bij missiehulp zijn?)

Toch hoop ik dat iemand me kan helpen,

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe de missie ff opnieuw en probeer het nog eens klik op de spatie achterelkaar heel snel!

als het dan niet lukt weet ik het ook niet meer

Ik heb die missie nu denk ik 4x geprobeerd, en het lukt gewoon niet. Ik heb op youtube iemand gezien met hetzelfde probleem, en als hier dus iemand is die dit ook heeft, plz reageer.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe de missie ff opnieuw en probeer het nog eens klik op de spatie achterelkaar heel snel!

als het dan niet lukt weet ik het ook niet meer

Ik heb die missie nu denk ik 4x geprobeerd, en het lukt gewoon niet. Ik heb op youtube iemand gezien met hetzelfde probleem, en als hier dus iemand is die dit ook heeft, plz reageer.

srry ik kan niks meer doen ik heb e'm op de xbox

Link to comment
Delen op andere websites

nee, dat lijkt me niet, want hoe erg ik die spatiebalk ook indruk, en ook echt snel achter elkaar gebeurt er niks. dus om het spel te vertragen denk ik dat er niks gebeurt.

Maar doordat het spel vertraagt wordt, heeft de computer dus meer kans om het indrukken van de spatiebalk op te pikken. Omdat het spel snel loopt en hij dus heel snel checkt hoevaak erop de spatiebalk gedrukt wordt. Als je het vertraagd word misschien dus ook de interval tussen het checken langer en reageert hij dus wel op de spatiebalk. Het is zomaar een gok, je zou het altijd kunnen proberen..?

Link to comment
Delen op andere websites

Fraps gebruiken werkt echt! Ik had hetzelfde probleem. De missie is zeg maar gemaakt voor de xbox360 en ps3.

Xbox360 en ps3 hebben 30 fps (frames per second) en je computer heeft 60 fps, dus je zou 2x zo snel moeten drukken en dat is haast onmogelijk. Fraps zorgt ervoor dat je fps wordt verlaagt en dan kan je dus makkelijk in de heli komen.

Je kan de trial versie van fraps downloaden op www.fraps.com. (die is gratis maar je kan maar 30 sec opnemen maar dat moet genoeg zijn om op in de heli te komen). Neem op op het moment dat je met de sanchez op de schans gaat. Hopelijk heb je hier wat aan. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een Predator Game computer, met de i-7 processor enz, misscien gaat hij daardoor ook nog wel wat sneller, maar ik kan het iig proberen, maar ook bij andere missies dat zoiets moest had ik er geen problemen mee

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...