Jump to content

De 100%


-Richard-

Recommended Posts

Ik ben bezig om de 100% te halen. Maar dan heb je ook die stadion missie's, moet je daar eerste worden voor de 100%? Of mag je ook gewoon 2e of 3e worden? (dan heb je die missie namelijk ook gehaald)

Met 'Cone Crazy' kun je steeds je beloning verhogen. Moet dit ook, of mag je hem ook 1 keer doen voor de 100%?

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig om de 100% te halen. Maar dan heb je ook die stadion missie's, moet je daar eerste worden voor de 100%? Of mag je ook gewoon 2e of 3e worden? (dan heb je die missie namelijk ook gehaald)

Met 'Cone Crazy' kun je steeds je beloning verhogen. Moet dit ook, of mag je hem ook 1 keer doen voor de 100%?

alvast bedankt.

Voor de stadionmissies moet je geloof ik eerste zijn, hoewel er bij het begin van de Hotring staat dat je alleen met de 1e, 2e of 3e plek doorgaat voor een finale die nooit komt.

Cone Crazy is dacht ik net zo'n missie als Trial by Dirt en Test Track, je kunt ze één keer doen voor een beloning, maar je krijgt telkens meer, één keer is maar nodig voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost, maar dat moest even.

Ik heb alles gedaan wat erop de walkthrough staat, maar ik zit nu op 99% en niet op 100%. Ik heb alles nagelopen, maar ik kom er niet uit.

Moet ik misschien een bepaalt aantal ice creams verkopen?

Of moet ik de 'wheelie' doen? (nog niet gedaan)

En mijn percentage voor de shooter hits staat niet op 100% maar op 98%.

Ken het hier ergens aan liggen, of weet iemand anders wat ik nog moet doen, omdat die persoon het zelfde had ofzo?

Anders is alles voor niets geweest...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt alles al een keer gedaan hebt, dan is het vrijwel zeker dat er een keer gesaved is met een cheat geactiveerd (Weet je van niets, onderwerp dan 's een mogelijk klein broertje aan een kruisverhoor ^_^ ).

In het andere, meer gunstige geval, ben je iets vergeten.

Je Shooter Hits percentage hoeft niet naar 100%, en evenmin hoef je een wheelie te doen. Je moet wel een bepaald aantal 'ijsjes' verkopen, maar zodra de Ice Cream factory geld genereert, heb je er voldoende verkocht. Denk ook aan de Pole Position Stripclub. Voor zover ik kan zien zijn nog niet alle dingen die je moet doen voor de 100% in de Walkthrough beschreven, maar ze staan er wel allemaal genoemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt alles al een keer gedaan hebt, dan is het vrijwel zeker dat er een keer gesaved is met een cheat geactiveerd (Weet je van niets, onderwerp dan 's een mogelijk klein broertje aan een kruisverhoor ^_^).

haha :lol: , maar ik weet 1 ding zeker, er is niet gecheat.

Denk ook aan de Pole Position Stripclub.

Daar dacht ik ook aan, heb daarnet 1500 aan de hoer besteed en dat was het dus ook niet.

In het andere, meer gunstige geval, ben je iets vergeten.

Lijkt me sterk, maar wie weet. In idd geval bedankt.

Ik ga alles nog maar weer een keer na lopen, en anders... pech gehad.

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

Cheaten zit in een klein hoekje.. Met mijn 64ste 100% save game zit ik ook op 99% omdat ik volgens mij een keer uit meligheid heb gecheat, prongelijk gesaved ofzo... ééntje is genoeg om je spel te fucken.

Link to comment
Delen op andere websites

:lol: Haha, ik heb het nog eens na gelopen en kwam erachter dat ik nog geen geld krijg van 'ijsjes' fabriek. Ik moet waarschijnlijk een paar deals achter elkaar maken ofzo? (ik heb er nou 44 gemaakt, en krijg nog geld. Het zullen er zeker wel 50 of 100 zijn?)

Dit staat nog niet op jullie cheklist, vandaar dat ik het dus ook vergeten was.

EDIT:

Zecht dit genoeg?

Lantyz, Baffie en MrKooKie, bedankt! (eindelijk ook een keer de 100%!)

post-4-1119280590.jpg

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Daar ging het hem niet om, om de 100% met een savegame te halen is niet leuk, je kunt dan meteen alles, als je de 100% van VC zélf haalt, is dat veel leuker en heb je er ook veel meer voldoening van. De meesten hebben die savegame trouwens wel om te kijken hoe het dan gaat, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...