wies5X Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 hallo iedereen ik heb vadaag mods gedownload maar nu krijg ik mijn save game niet meer open! heeft deze site ook een patch en trainer voor gta 4? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Als je vista en mods gebruikt moet je het spel opstarten als administrator. Dit doe je door met de rechtermuisknop op Rockstar Games Social Club te klikken en dan op eigenschappen. Dan ga je naar het tabblad compatibiliteit en onderaan staat opstarten als admin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Als je mod met vista kun je best niet via social club opstarten. Dan kun je beter via GTAIV.exe opstarten: "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" En natuurlijk ook als admin wat hierboven al is gezegd. Bewerkt: 5 september 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.