Jump to content

een goede videokaart?


Mr-HocusPocus

Recommended Posts

ik zoek een goede videokaart

Low Profile/PCI-E slot x16

ik heb momenteel een 9400GT ASUS Low Profile.

deze dus:

1517v6e0el.th.jpg

ik zoek momenteel een nieuwe maar dan een goede maar ik kan geen videokaart vinden dat beter is dan de 9400 gt en nog past in mijn computer want het bovenstaande plaatje is mijn huidige videokaart en het past precies met zon low profile bracket dan.

ik zelf koop niet via internet.

alvast bedankt :tu:

Bewerkt: door Mr-HocusPocus
Link to comment
Delen op andere websites

:duh: het hoeft niet per se 9800gt low profile kan ook 9600? low profile zolang het maar beter is dan de 9400gt :N

En je vraagt in de hoofdpost nog om een 9800GTX, komt iemand met een iets slechtere kaart moet je opeens een 9600 hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: het hoeft niet per se 9800gt low profile kan ook 9600? low profile zolang het maar beter is dan de 9400gt :N

En je vraagt in de hoofdpost nog om een 9800GTX, komt iemand met een iets slechtere kaart moet je opeens een 9600 hebben..

ik gaf een voorbeeld als je goed leest zei ik:

'' zoals een 9800''

maar als je het niet begrijpt edit ik het wel even voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: het hoeft niet per se 9800gt low profile kan ook 9600? low profile zolang het maar beter is dan de 9400gt :N

En je vraagt in de hoofdpost nog om een 9800GTX, komt iemand met een iets slechtere kaart moet je opeens een 9600 hebben..

ik gaf een voorbeeld als je goed leest zei ik:

'' zoals een 9800''

maar als je het niet begrijpt edit ik het wel even voor je.

Daar gaat het gewoon niet om, als je een betere wilt dan een 9400GT en je wilt niet via internet kopen raad ik je aan om stad en land af te zoeken, en bij elke computerzaak naar binnen te hobbelen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ikt: zonder dat je het weet, rekenen zij dan bovenop de gewone prijs ook nog eens 150% van de verzendkosten -_-

als je ze dan vraagt waarom ze er zoveel bijdoen: "wij moeten ook een procentje winst krijgen hoor, anders kunnen we gelijk de winkel sluiten!"

Link to comment
Delen op andere websites

tweakers.net heeft ook een sectie van winkelreviews, kun je zien hoe ze dingen hebben afgehandeld in het verleden etc, weet je meteen of ze te vertrouwen zijn of niet :) tevens is tegenwoordig via internet bestellen stukken goedkoper dan in een "normale" winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...