jeronimo Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Kan iemand mij helpen? Als ik GTA San Andreas opstart dan krijg ik de twee logo's te zien(intro). Eentje van EAX en daarna eentje van Nvidea en daarna krijg ik een zwart beeld. dan moet ik met CTRL + ALT + DEL het spel beeindigen anders kan ik niet meer verder. Het spel loopt dus waarschijnluk vast. <_< Heeft iemand hier een oplossing voor of weet iemand misschien de oorzaak ervan. Groeten Jeronimo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Ja sorry ik weet de oplossing niet, srry, maar ik zie echt dat er super veel problemen zijn met deze game op de pc, das heel jammer. @se7en: srry, maar hij is nu niet meer nutteloos oki ?? Misschien een oplossing, ik heb op engelse forums gelezen dat 't soms aan directx ligt, misschien moet je 9b eens proberen. Bewerkt: 8 juni 2005 door martijnn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Heb je GTA San Andreas legaal? @martijnn, daar heeft niemand iets aan. Postboost dus niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeronimo Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ja maar met een NO CD Crack van HOODLUM. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Uninstallen, installen en geen No CD-Crack gebruiken. Probeer gewoon je DVD van San Andreas te kopieren op een DVD'tje, zodat je originele niet beschadigd kan raken. Als het dan nog niet werkt moet je het even melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ja maar met een NO CD Crack van HOODLUM. Dus je hebt hem Legaal, maar je gebruikt een NO CD Crack. Probeer het dan eens zonder die NO CD Crack. Het kan natuurlijk ook zijn dat het daaraan ligt. Ik heb wel z'on sterk vermoeden, aangezien hij vast loopt bij het opstarten. En dan hebt een spel meestal de CD nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ahiraz Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) hmm khoop dat er niet meer problemen komen met SA voor pc w8 al lang genoeg :rolleyes: Bewerkt: 8 juni 2005 door Ahiraz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeronimo Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 dat heb ik al geprobeerd maar het spel start wel op. maar blijft hangen na het Invidea logo. Als ik het op een andere pc installeer doet hij het wel met de zelfde cd. dus aan de cd ligt het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Wat zijn je Specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeronimo Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Asus p4p800 P4 3ghz 512 mb DDR Asus Ati Radeon 9600 SE (net geupdate met de laatste drivers) Bewerkt: 8 juni 2005 door jeronimo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Vaag, misschien moet je gewoon ff wachten. Want het is raar dat je geen foutmelding krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeronimo Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Ik heb al geprobeerd een minuut of 10 hem te laten staan. maar er gebeurd gewoon verder niks. Alleen dat mooie zwarte beeld Bewerkt: 8 juni 2005 door jeronimo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Probeer een mailtje te sturen naar Take2 of Rockstar dan maar denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Dat was ook bij mij zo (Call of duty) ik starte hem als veilige modus en hij deed het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeronimo Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Kan dat bij San Andreas ook dan? Of bedoel je Windows in veilige modus? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.