Jump to content

HELP!! GTA loopt vast bij opstarten

jeronimo

Recommended Posts

mooi dat die het doet alleen ik vind het wat vaag als je een no cd crakc gebruikt als je het spel orgineel hebt <_<

Hoezo vind je dat nou vaag, dat doe ik ook en dat is alleen om de dvd zo nieuw en onbeschadigd mogelijk te houden. Het scheelt ook nog eens laad tijd met radiostations.

Delen op andere websites

Puur uit nieuwsgierigheid... hoe werkt zo'n crack dan precies?

Het spel heeft toch die CD nodig om dingen te laden, zoals muziek enzo...? Of moet je de gehele CD-inhoud op de hardeschijf kwakken en die crack erover heen jassen?! Misschien is dat idd wel handig om lange laadtijden te besparen aangezien de benodigde SPECS nogal mals zijn wat ik opmaak uit verschillende klachten en adviezen de laatste tijd op verschillende fora waar ik kom.

Groetjes, SW

Delen op andere websites

Het spel heeft toch die CD nodig om dingen te laden, zoals muziek enzo...? Of moet je de gehele CD-inhoud op de hardeschijf kwakken en die crack erover heen jassen?! Misschien is dat idd wel handig om lange laadtijden te besparen aangezien de benodigde SPECS nogal mals zijn wat ik opmaak uit verschillende klachten en adviezen de laatste tijd op verschillende fora waar ik kom.

Groetjes, SW

Zo'n no-cd crack zorgt er alleen voor dat de cd check word overgeslagen. In princiepe is de hele game op je hardeschijf geinstalleerd en die cd moet alleen gebruikt worden als rede dat je hem ook hebt. Maar dat geeft soms ook langere laadtijden en scheelt dvd-gebruik. Dus ik ga voor de no-cd crack, in mijn ogen is dat niet illegaal zolang je de game zelf gekocht hebt en hem wilt sparen.

Delen op andere websites

De meeste spellen kopieren alles naar de hardeschijf bij installatie.

Dat is sneller bij het spelen, en hardeschijf ruimte is er toch zat (althans, dat is de aanname ;) )

De CD/DVD is alleen nodig om te controleren of je die echt hebt, en dus niet hebt geleend van je buurman (en vervolgens teruggegeven).

De no-cd cracks werken simpelweg door het controleren-op-cd-gedeelte van het spel te verwijderen.

(er zijn ingewikkeldere beveiligingsmethoden, maar dit is zo'n beetje de basis).

Net te laat B)

Bewerkt: door SilverOne
Delen op andere websites

En je hoe een goede beveiligings metode die ze ook erop doen of uitvinden, het word gekraakt.

Klopt, maar het kan de krakers wel heel erg lastig gemaakt worden.

Maar goed, laten we on topic blijven.

Ik heb van de oorspronkelijke poster niet begrepen of het spel nou ook vast loopt als de DVD in de drive zit, en de originele installatie gebruikt wordt (dus zonder no-cd crack).

In ieder geval is het opgelost, welke codecs heb je geinstalleerd?

(misschien een idee om het in het oorspronkelijke bericht toe te voegen zodat de zoek functie beter tot z'n recht komt ;) )

Delen op andere websites

YES YES YES YES :D:D

Hij doet het.

Ik heb een aantal video codecs geinstalleerd en nu doet hij het.

Ik wil iedereen bedanken voor zijn hulp.

BUT NOW IT'S PLAY TIME :D:D:D:D:D

Groeten Jeronimo

:rolleyes:

hij doet het dus al ;)

Delen op andere websites

Dat krijg je ervan he als je de game cloned.

Ik vind het zo stakkerig van al die kinderen die eventjes een P2P openen en binnen een dag dat spel hebben. Maar degene die hem wel hebben gekocht (zoals ik) hebben lekker mzzl want er zit een mooi gekaft boekje bij.

Als je de originele game hebt, dan heb je niet eens crack nodig.

Cracken zouden ze moeten verbieden

Delen op andere websites

Probeer gewoon je DVD van San Andreas te kopieren op een DVD'tje, zodat je originele niet beschadigd kan raken. Als het dan nog niet werkt moet je het even melden.

Mag dan dan :o (sorry als dat ontopic is maar toch)

EDIT:

En ik ben het heelemaal eens met SummerBase :gtasign:

Bewerkt: door T@rget
Delen op andere websites

ja ik zou het spel ook eerst halen voor de pc maar achteraf naar alle problemen kijkend ben ik toch ook weer zeer blij dat ik uiteindelijk voor de xbox versie heb gekozen overigens heb ik wel 1 keer een vastloper gehad dat was tijdens een missie met big smoke die werd doodleuk overreden en toen was het over niks deed het meer,gelukkig had ik hem nog wel gesaved scheelde me weer een hoop gedoe :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...