Jump to content

Ipod Touch


PowerPats

Recommended Posts

Ik denk er dus over na om een ipod touch te kopen, maar ik ben er nog erg onzeker over. Tuurlijk je kan er allemaal gave dingen op doen, maar dan denk ik bij mezelf, Heb ik dat wel echt nodig...

Daarom wil ik van andere mensen die ook een ipod touch hebben weten, Hoe jullie het vinden, En misschien halen jullie mij wel over. ^_^

Daarnaast heb ik ook een paar vraagjes:

-Is het nog de moeite waard om nu een ipod touch te kopen, misschien dat er een nieuwe ofz uitkomt. ?

-Moet ik een ipod touch of een Iphone kopen.

-Welke versies zijn er allemaal ?

Bij voorbaat dank,

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Voor wat wil je de iPod Touch? Als het is om muziek naar te luisteren kan je beter een Sony MP4 kopen.

-Is het nog de moeite waard om nu een ipod touch te kopen, misschien dat er een nieuwe ofz uitkomt. ?

-Moet ik een ipod touch of een Iphone kopen.

-Welke versies zijn er allemaal ?

- Jahoor, een nieuwere versie is niet zoveel beter hoor. Ik vond niks over een nieuwere versie die zou uitkomen, dusja..

- iPhone is waste of money imho, da's gewoon een iPod Touch die kan bellen en fotootjes maken.

- Er zijn er verschillende, maar in de winkel koop je toch altijd de nieuwste, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken.

Denk eraan dat de Touch ongelofelijk veel geld kost en als je'm niet nodig hebt, is dat nogal een geldverspilling.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk er dus over na om een ipod touch te kopen, maar ik ben er nog erg onzeker over. Tuurlijk je kan er allemaal gave dingen op doen, maar dan denk ik bij mezelf, Heb ik dat wel echt nodig...

Daarom wil ik van andere mensen die ook een ipod touch hebben weten, Hoe jullie het vinden, En misschien halen jullie mij wel over. ^_^

Daarnaast heb ik ook een paar vraagjes:

-Is het nog de moeite waard om nu een ipod touch te kopen, misschien dat er een nieuwe ofz uitkomt. ?

-Moet ik een ipod touch of een Iphone kopen.

-Welke versies zijn er allemaal ?

Bij voorbaat dank,

Of er een nieuwe uitkomt, weet ik niet, maar ik heb er ook nog niks over gehoord of gelezen, maar heb er ook niks over gezocht ofzo.

Moeite is het waard wat je ermee wilt gaan doen, in het begin speelde ik ontzettend veel ermee, maar nu is het nog maar middelmatig qua games, meeste applicaties zijn ook maar voor de fun en leuk voor een paar keer.

Als je het meer voor muziek of films doet, kun je net zo goed een andere MP3/MP4 kiezen, al valt naar mijn mening een iTouch niet echt meer onder een MP4.

Qua films heb je wel weer heel erg goed beeld, mooi scherp en vloeiend.

Als je voor een iPhone kunt gaan, zou ik dat persoonlijk doen, eventueel een abonnement erbij voor bv. internet, want met de iPod kun je alleen via Wifi op internet.

En je hebt een apparaat, dus je hoeft naast je iPod geen telefoon meer mee te sleuren.

Je krijgt ook updates gratis, en paar extra dingetjes zoals die oplaadblok op stroomnet.

En de iPod zijn verschillende versies.

Touch zijn er de 1G en 2G, en voor de iPhone is er de 1G, 2G, 3G en de 3GS.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Touch zijn de versies 8 GB(Die ik heb) 16 GB en 32 GB. Dus wel wat meer..

Wat FerryN met 1G en 2G bedoelt, heeft niks te maken met GB hoor. :puh: G staat voor Generation, waar GB voor GigaByte staat.

Over een nieuwe versie heb ik nog niks gehoord, en het lijkt mij ook niet dat er binnenkort een nieuwe uit zal komen, gezien de mogelijkheden de Touch al heeft.

ITouch of IPhone is een persoonlijke keuze. Vind je het lastig twee apparaten mee te nemen? Wil je er persé internet op hebben? Wil je van alle applicaties optimaal gebruik kunnen maken? Dat soort vragen.

Wat de versie betreft, hoef je je geen zorgen te maken. Toen ik mijn IPod Touch bestelde, was de nieuwe versie goedkoper dan de eerste versie. Waarom? Dat weet ik niet. Of de 1G nu nog word verkocht weet ik niet, maar ik zou gewoon lekker voor de 2G gaan. Weinig verschil is er overigens tussen die twee. ;)

Succes met je keuze! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks iedereen ik denk er nog even over na.

En als ik er eentje zou nemen dan zou ik deze nemen, maar die komt 09 09 09 uit.

Je kan ook gewoon een zwarte nemen, en daar dan hoesjes voor kopen, dan kan hij er ook zo uit komen te zien :) Gewoon op een site van die speciale stickers kopen die je op voor en achterkant plakt ;) Want misschien gaat deze na 1 half jaar ofzo erg vervelen, en dan kan je het niet zomaar eraftrekken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

O dat wist ik niet, Thanks ^_^

Maar, de gele balk onder en boven heb je dan niet, en is gewoon zwart, houd daar wel rekening mee ;)

Dus niet dat als je een IPod touch koopt, en de balk in t scherm is zwart, dat je mij aanklaagt :)

Maar je kan hem altijd jailbreaken, dus dan kan je aparte thema's instaleren :)

Dit is zo'n site waar je stickers kan kopen :)

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Op 9 september (aanstaande woensdag) worden door Apple nieuwe iPods gepresenteerd (is elk jaar met het Music event, en is dit jaar op 9 september). Wacht dus nog even af :)

Echt waar, oke dan wacht ik liever nog even af.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb zelf ook een iPod Touch, een geweldig ding die ik waarschijnlijk veel als mijn computer gebruik. Het touchscreen is heel gevoelig beter dan die je vind in goedkope mp3-spelers.

Hij is erg gebruiksvriendelijk je hoeft de handleiding in principe niet eens door te lezen. Met Wifi kun je snel en makkelijk op internet zonder dat je eerst van alles in moet stellen en werkt voor zover ik weet met alle routers. Het touchscreen krast niet veel, daarintegen de achterkant juist heel erg na een paar weken zit die vol met krassen en daar kun je weinig tegen doen zelfs met hoesje is die bij mij toch beschadigt.

Over de ingebouwde speaker moet je niet al teveel van verwachten de geluidskwaliteit is geen slecht een gaat ook niet erg hard maar hard genoeg in een rustige omgeving.

Dan heb je ook nog allerlei apps die er al op zitten en die je zelf via internet kunt downloaden (iTunes en Appstore) Je hoeft je PC niet aan te zetten om muziek te downloaden dit gaat allemaal via de iPod.

Je kunt er genoeg games voor downloaden die er grafisch ook nog aardig uitzien.

Safari zit er standaard op en je kunt er snel mee internetten de meeste site's laden gewoon zonder dat de hele layout wordt verkloot.

Wel raad ik je aan om te jailbreaken, dit zorgt ervoor dat je er veel meer mee kunt wat je zonder jailbreaken niet kunt. Bijvoorbeeld andere thema's erop zetten.

Je verliest wel je garantie maar als je weer je origenele firmware eropzet is er niks aan de hand. Tijdens het jailbreaken kan er ook vrij weinig gebeuren de iPod gaat er niet van kapot.

Kortom een geweldg apparaat waar je geen spijt van gaat krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Over het jailbreaken, die fruit nerds kunnen enige restanten zien waaraan ze zien dat jij hem hebt gejailbreakt, waardoor de garantie dus voor altijd wegblijft, maar dit zien ze alleen als ze je ipod helemaal gaan onderzoeken enzo. De mensen daar zijn meestal lui en pakken gewoon een nieuwe ipod uit de rekken voor je ^_^

Verder maakt het jailbreaken je ipod ook (een stuk) slomer, als je hem eenmaal helemaal volgepropt hebt met muziek. Hij wil ook wel eens vastlopen, maar door een simpele reboot is dat te verhelpen :)

Als je al de plus en min punten naast elkaar legt zullen de pluspunten groter zijn, maar je kan je hele ipod er wel mee op zeep helpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...