.Senne Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) ...maar je kan je hele ipod er wel mee op zeep helpen Niet als je je informeert. En je kan 'm er nooit helemaal mee naar de *censuur* doen, je kan altijd nog restoren. Ik had 'm ook even gebricked toen ik iets uitprobeerde (hij wou dus niet meer opstarten), maar binnen 5 minuten was het weer gefixed. Overigens kan ik zeggen dat mijn Touch de beste aankoop is die ik in m'n leven heb gedaan. Ik heb het me nog nooit beklaagd en ben 'm na een jaar nog lang niet beu. Edit: en als je je iPod hebt gejailbreakt, maar je moet hem voor garantie ingeven: gewoon restoren en de Apple-reparateurs merken er niets van. Bewerkt: 30 september 2009 door .Senne Reageren
Tjapie Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (...)en voor de iPhone is er de 1G, 2G, 3G en de 3GS. Eehm, er is nooit een iPhone 1G uitgekomen, wel een 2G, 3G en 3GS. Ikzelf heb geen ervaring met de iPod Touch, maar wel met de iPhone. Ik heb nu een 3GS (nadat m'n 3G gestolen was ) en ben er zeeeer tevreden mee! Wil geen enkele andere telefoon meer. De iPod Touch kan alleen niet bellen, filmen en wat andere kleine dingetjes, maar is hierdoor ook (nog) dunner. Maar verder is het gebruiksgemak (o.a. door het synchroniseren met iTunes) hetzelfde en zitten er heel veel leuke hebbedingetjes op, die je ook zelf kunt aanschaffen (gratis of tegen betaling) via de App Store. Tegenwoordig kost zo'n Touch ook niks meer, zeker in vergelijking met andere MP3 spelers en wat je er allemaal mee kan. Ik zeg dus doen! Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) De 1e Generatie iPhone heette gewoon iPhone. Maar er was geen ondersteuning voor 3G verbindingen, alleen EDGE. En omdat dit een minpuntje was, kwam hierna een iPhone met 3G ondersteuning, daarom de naam 3G. Bewerkt: 30 september 2009 door RHochstenbach Reageren
Tjapie Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 De 1e Generatie iPhone heette gewoon iPhone. Maar er was geen ondersteuning voor 3G verbindingen, alleen EDGE. En omdat dit een minpuntje was, kwam hierna een iPhone met 3G ondersteuning, daarom de naam 3G. Klopt, maar na de introductie van de 3G werd de 'oude' iPhone ook wel 2G genoemd, ookal is dit idd niet de officieële benaming. OT: Verder vraag ik me af of de TS er niet allang eentje heeft, omdat die al bijna een maand niet meer heeft gereageert in dit topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.