.Stan Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Type: Avatar Stijl: Modern Warfare 2 Grootte: Maximale grote voor GTAForum.nl Afbeelding: Een mooie S in het midden in de stijl van Modern Warfare 2 Tekst: S Rand: Als dit er mooi uitziet mag dit, maar hoeft niet persé Kleuren: Modern Warfare 2 achtige kleuren en die ook bij mijn signature passen. Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Dus eigenlijk zoiets als ik nu heb, maar dan in mooie Modern Warfare 2 stijl, en beetje de kleuren uit mijn signature. Succes! .Stan
Kloep Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ook deze ga ik op mij nemen. Vandaag of morgen heb je hem binnen.
Kloep Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Dit bak ik er nu van. Hopelijk is het wat, anders hoor ik het wel. Bewerkt: 6 september 2009 door Kloep
.Stan Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Dit bak ik er nu van. Hopelijk is het wat, anders hoor ik het wel. Ik vind hem eerlijk gezegd verschrikkelijk lelijk... Bewerkt: 6 september 2009 door .Stan
Kloep Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 En bedankt.. Ik zal misschien later vandaag nog wel wat proberen.
flippie13 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik heb ook maar even iets geprobeerd Is t wat?
paul007 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Ik wil ook wel iets proberen. Ik post zometeen... Edit: Hier is die dan: Zeg maar wat je ervan vind. Het lijkt misschien een beetje op een ´2´ maar het is wel degelijk een 'S'. Ook is het overigens hetzelfde font als Modern Warfare 2. Namelijk ´Bank Gothic Medium´. paul007 Bewerkt: 6 september 2009 door paul007
.Stan Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Flippie, ik vind die van jou best goed gelukt, alleen het lettertype vind ik niet zo mooi, ook jammer dat de achtergrond wit is. Paul007, ik vind hem heel mooi, alleen de kleuren zijn het nét niet, zou je een beetje de kleuren van mijn signature willen pakken en geen licht oranje? Bewerkt: 6 september 2009 door .Stan
paul007 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Flippie, ik vind die van jou best goed gelukt, alleen het lettertype vind ik niet zo mooi, ook jammer dat de achtergrond wit is.Paul007, ik vind hem heel mooi, alleen de kleuren zijn het nét niet, zou je een beetje de kleuren van mijn signature willen pakken en geen licht oranje? Hoe vind je deze? De kleuren komen van je signature. paul007 Edit: Ik had eigenlijk mijn vorige bericht willen editten met de nieuwe avatar. Sorry als dit problemen met iemand oplevert. Edit 2: Wat wil je precies zwart hebben? Is dit wat? Bewerkt: 6 september 2009 door paul007
.Stan Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Zou je er misschien ook een beetje zwart aan kunnen toevoegen? EDIT: Ik vind hem bijna helemaal goed, zou je in de binnenkant ook lichtjes nog die bruinige kleur willen toepassen? Bewerkt: 6 september 2009 door .Stan
paul007 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Zou je er misschien ook een beetje zwart aan kunnen toevoegen?EDIT: Ik vind hem bijna helemaal goed, zou je in de binnenkant ook lichtjes nog die bruinige kleur willen toepassen? Zou dit hem dan toch echt zijn? Zo niet? Dan hoor ik het wel. Edit: Ik heb er nog twee gemaakt... paul007 Bewerkt: 6 september 2009 door paul007
.Stan Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Zou je er misschien ook een beetje zwart aan kunnen toevoegen?EDIT: Ik vind hem bijna helemaal goed, zou je in de binnenkant ook lichtjes nog die bruinige kleur willen toepassen? Zou dit hem dan toch echt zijn? Zo niet? Dan hoor ik het wel. paul007 Weet je, ik weet niet precies wat het is, maar ik 'mis' iets, ik kan er ook niks aan doen, zou je nog eens wat willen veranderen, hij wordt trouwens wel steeds beter en beter
flippie13 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik heb ook nog weer een avatar gemaakt, andere kleurtjes en ander lettertype
.Stan Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Flippie13, ik vind hem eerlijk gezegd niet mooi. Paul007, ik vind hem steeds mooier en mooier worden, maar zou je de binnenkant wat minder pixeliger willen maken, want nu zie je er toch een paar pixels in die niet dezelfde kleur hebben. En kan je misschien er nóg een effect bijdoen, misschien wordt hij dan nóg mooier. Ik heb het trouwens over deze: EDIT: Je kan het bestand beter opslaan als een PNG, dan wordt het niet pixeliger... Bewerkt: 7 september 2009 door .Stan
Recommended Posts