Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Flippie13, ik vind hem eerlijk gezegd niet mooi.

Paul007, ik vind hem steeds mooier en mooier worden, maar zou je de binnenkant wat minder pixeliger willen maken, want nu zie je er toch een paar pixels in die niet dezelfde kleur hebben. En kan je misschien er nóg een effect bijdoen, misschien wordt hij dan nóg mooier. Ik heb het trouwens over deze: post-40555-1252259055.jpg

Ze beginnen nou wel een beetje op elkaar te lijken:

Ik ben benieuwd wat je er nu van vind. Overigens moet je weten dat ik geen geavanceerde software gebruik als Photoshop ofzo iets... dus ik loop een beetje uit ideeën. :7

paul007 :cya:

Geplaatst:

Welk programma gebruik je dan? En je kan het trouwens beter opslaan als PNG, is maar een tip. Ik vind post-40555-1252259055.jpg nog steeds de mooiste, alleen zou je het pixelige in de S willen weghalen doormiddel het bestand op te slaan als PNG. En misschien ook een versie willen maken waarvan de zwarte rand iets minder dik is, alvast bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)
Welk programma gebruik je dan? En je kan het trouwens beter opslaan als PNG, is maar een tip. Ik vind post-40555-1252259055.jpg nog steeds de mooiste, alleen zou je het pixelige in de S willen weghalen doormiddel het bestand op te slaan als PNG. En misschien ook een versie willen maken waarvan de zwarte rand iets minder dik is, alvast bedankt :)

Ik gebruik een mix van Microsoft Office 2007, Powerpoint en Paint, haha, erg amateuristisch... ik weet het. :7

Maar ik ga al aan de slag! Ik post het zo wel weer...

Edit: Hier zijn er weer twee, opgeslagen als .PNG:

Bewerkt: door paul007

Haha, ok, ik gebruike vroeger ook die programma's totdat ik van een vriend Photoshop gratis kreeg...[/font], Ik vind het de 2e mooier, me dat dunne letters vind ik toch niet zo mooi, dus de 2e mag weer een rondje verder :puh: Wel vind ik dat er nog 1 ding aan moet veranderen. Bij de JPG is de de kleur, naast het zwart, iets donkerder, zou je dat bij de PNG ook kunnen doen?

EDIT: Sorry voor de slechte zinnen, het is nog vroeg ^_^

Bewerkt: door .Stan
Haha, ok, ik gebruike vroeger ook die programma's totdat ik van een vriend Photoshop gratis kreeg...[/font], Ik vind het de 2e mooier, me dat dunne letters vind ik toch niet zo mooi, dus de 2e mag weer een rondje verder :puh: Wel vind ik dat er nog 1 ding aan moet veranderen. Bij de JPG is de de kleur, naast het zwart, iets donkerder, zou je dat bij de PNG ook kunnen doen?

EDIT: Sorry voor de slechte zinnen, het is nog vroeg ^_^

Haha ok, ik zal m'n best doen...

Edit: Gek genoeg zijn de kleuren van zowel de .JPG en .PNG gewoon identiek. De kleuren van de .JPG lijken alleen donkerder door de dikkere omranding van de 'S'.

Ik moet me nu voorbereiden voor school dus ik zet m'n PC uit. Ik zie wel wat je reactie is als ik weer thuis kom. ^_^

paul007

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:
kan je bij die dikke niet om die S iets donkerder maken?

Jaja, de enige echte Nr. 13 van de Modern Warfare Avatar:

Hopelijk is het wat...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...