Rense Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) ik heb GTA SA nu net een dag, en nu ben ik net bij de missie van OG LOC. volgens de walktrouh moet je met de DJ praten en dan dansen, maar dat dansen dat begint niet. ik vermoed dat dit een bug is? wie helpt me of iemand met zelfde probleem? ook is dat de enige missie die ik nu kan doen, moet ik deze uitspelen voor ik de rest kan doen of kan ik op een andere manier de volgende missies vrijspelen??? Vriendelijke groet, Rense EDIT: het gaat hier om de PC versie! EDIT2: nope staat er niet bij Se7en Bewerkt: 8 juni 2005 door Rense Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Kijk bij de Sticky Topics in GTA San Andreas General even. Het kan best zijn dat hij daar tussen staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edo Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Als ze iets zegt van dance blabla druk dan op Y en here you go (het werkt!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rense Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Als ze iets zegt van dance blabla druk dan op Y en here you go (het werkt!) Yep waar ik later pas achter kwam is dat je dus 2 keer moet reageren, eerst zegt ze wassup? ofzo en dan druk je N daarna zegt ze lets dance en dan weer N. tis opgelost mods, ty voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Hmm.. Ik heb de hele tijd op Y gedrukt. .. Altijd aardig zijn, je schopt haar later toch uit de auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Maar je moet toch ook dansen? En hoe doe je dat dan? Ik dacht hetzelfde als bij die lowridermissie met numpad. Maaar dat lukte niet. Bewerkt: 10 juni 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Met de pijltjes toetsen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Voor de knop te voor schijn komt met je al drukken Juist ervoor. je moet blijven en blijven proberen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Met de pijltjes toetsen :rolleyes: Met W, A, S en D... Als je drukt en je ziet het rondje fel wit oplichten heb je goed gedrukt. Als hij wat minder fel wit oplicht is het niet zo goed, maar je krijgt er wel punten voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Kom op.. je kan toch wel even uitproberen op op WSAD, pijltjestoetsen of Numpad toetsen te drukken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ET13 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hoe kan ik ever dat dansen uitspelen ???????????????????/ :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hoe kan ik ever dat dansen uitspelen ???????????????????/ :blink: Door te kijken naar een aantal posts hierboven.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Zo moeilijk is het dus echt niet, ze hebben het zelf makkelijker voor je gemaakt! Op de PS2 moest je 4000 halen en nu 2500 makkelijk te halen 2 keer proberen en het lukt je wel. Bewerkt: 12 juni 2005 door Little Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.