onbekendeIV Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) zeg ik ben bezig met een signature en ik vroeg me af wat jullie er van vinden, ik heb geen profesionele photoshop gebruikt alleen photofiltre maar het begin is er. versies in volgorde van 1.0 2.0 etc. na voltooing gaan de eerste versie weg (de hond is van ons zelf ) Bewerkt: 5 september 2009 door onbekendeIV Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Best gewoon het uiteindelijke resultaat posten. Want hier is er nu niet veel aangedaan, font staat er droog op. Ook gewoon een filter voor die rand. Niet echt is speciaals dus. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Tot nu toe vind ik jou signature's aan de matige kant. Er hoeft op zich in een sig niet altijd veel aan te gebeuren, simpel kan tevens ook mooi zijn Maar wat me als eerste al erg tegenvalt is dat de plaatjes in de signature's van zeer slechte kwaliteit zijn, nogal onscherp. Daarnaast zijn de laatste 2 behoorlijk uitgerekt, dat staat gewoon erg slordig. Als je een afbeelding wilt verkleinen voor je sig houdt dan 'Shift' ingedrukt (als dat ook zo bij photofiltre werkt), dat voorkomt dat deze uitgerekt wordt. Verder vind ik jou tekst nog wat aan de saaie kant, plaatsing is wel leuk gedaan en het lettertypen vooral bij de eerste komt grappig over. Maar het mag wel wat fleuriger :O Jammer dat je geen Adobe Photoshop hebt, maar ik kon het niet laten even te google, en ik kwam best leuke tutorials voor Photofiltre tegen met leuke resultaten . Misschien een idee dat is te volgen? - dsworld.nl/forum/(Tutorial - Photofiltre) Signatures Maken - friendstertalk.com/Tutorial::-How-to-make-signature-using-Photofiltre - cbz.smfforfree.com/PHOTOFILTRE BASIC SIG TUTORIAL Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 1 woord...... lelijk Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Tot nu toe vind ik jou signature's aan de matige kant. Er hoeft op zich in een sig niet altijd veel aan te gebeuren, simpel kan tevens ook mooi zijn Maar wat me als eerste al erg tegenvalt is dat de plaatjes in de signature's van zeer slechte kwaliteit zijn, nogal onscherp. Daarnaast zijn de laatste 2 behoorlijk uitgerekt, dat staat gewoon erg slordig. Als je een afbeelding wilt verkleinen voor je sig houdt dan 'Shift' ingedrukt (als dat ook zo bij photofiltre werkt), dat voorkomt dat deze uitgerekt wordt. Verder vind ik jou tekst nog wat aan de saaie kant, plaatsing is wel leuk gedaan en het lettertypen vooral bij de eerste komt grappig over. Maar het mag wel wat fleuriger :O Jammer dat je geen Adobe Photoshop hebt, maar ik kon het niet laten even te google, en ik kwam best leuke tutorials voor Photofiltre tegen met leuke resultaten . Misschien een idee dat is te volgen?- dsworld.nl/forum/(Tutorial - Photofiltre) Signatures Maken - friendstertalk.com/Tutorial::-How-to-make-signature-using-Photofiltre - cbz.smfforfree.com/PHOTOFILTRE BASIC SIG TUTORIAL ik ben nog een beginneling maar ja ik heb het geld nu ff niet voor dat adobe dus gebruikte ik mijn mod filtre (gebruikte ik onderandere bij het nieuwe interieur mod) maar ik zal u geposte tutorials ff raadplegen dan zal ik binnen kort met iets nieuws komen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.