Jump to content

Wat voor HDMI kabel nodig?


rakker126

Recommended Posts

Ik heb vernomen dat een HDMI kabel nodig is voor het verzenden van mooi beeld vanaf een home cinema set, weet iemand waar die te verkrijgen zijn en welke goed zijn voor 1080p

Op de eerste plaats heb je dan ook een TV en een home cinema set nodig die met HDMI werken, maar ik neem aan dat je dat hebt. Iedere HDMI kabel is goed voor 1080p, het ligt alleen aan je TV (HD Ready of Full HD) of je ook 1080p kan weergeven.

HDMI kabels koop je gewoon bij de multimediazaak bij jou in de buurt, zoals de media markt, maar reken er niet op dat ze erg goedkoop zijn. Voor rond de 30 euro heb je 5m kabel.

Ook via het internet zijn deze kabels te verkrijgen, bijvoorbeeld via Bol.com

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vernomen dat een HDMI kabel nodig is voor het verzenden van mooi beeld vanaf een home cinema set, weet iemand waar die te verkrijgen zijn en welke goed zijn voor 1080p

Je hoeft geen al te dure te hebben eentje van 5 euro bij de mediamarkt is goed genoeg. ik gebruik er een en die werkt prima. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Bedankt allemaal :tu:

Nu ben ik nog op zoek naar één kabel, een kabel die het mogelijk maakt om computerbeelden weer te geven op de tv en de monitor. Is daar een kabel voor beschikbaar?

Indien je computer HDMI ondersteunt kan dit, anders zal je een VGA >> Tulp moeten gebruiken, of je probeert S-Video, en vervolgens zul je voor het beeldscherm gewoon een DVI of VGA moeten gebruiken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...