Jump to content

Nieuwe beelden GTA China Town Wars!

Recommended Posts

Geplaatst:
Ze zien er inderdaad al beter uit, maar ik vind dit persoonlijk net iets te zwak voor wat de PSP kan. Screens als dit neigen eerder naar wat de iPod en iPhone kan.

Ik had ook 3D verwacht, maar het is niet anders schat. :(

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dakendak

5

• Rinaldootje

3

• Jesperkaj

2

• MegaPilot

2

Geplaatst:
Ze zien er inderdaad al beter uit, maar ik vind dit persoonlijk net iets te zwak voor wat de PSP kan. Screens als dit neigen eerder naar wat de iPod en iPhone kan.

Dit is 3D...

(Alleen niet TPV)

Geplaatst: (bewerkt)

Het spel is, zoals je ziet ook 3D. Omdat het spel niet in third person view is, is het niet echt voor te stellen. Als je vanaf boven kijkt (Top Down View), kan je gewoon dingen in 3D zien, zoals voertuigen en lantaarnpalen. Omdat de PSP grafisch iets meer aan kan, heeft Rockstar ook het spel in grafisch opzicht ook iets beter gemaakt, wat uit de screens sn te achterhalen.

Bewerkt: door Jesperkaj

Ziet er nice uit, ik ga hem zeker halen. :Y

grand-theft-auto-chinatown-wars-20090904095628327_640w.jpg

Is dat envelopje rechtsbovenin het aantal berichtjes dat je hebt? Want dan mag deze Rockstar medewerker wel eens snel zijn post gaan bekijken. :7

Bewerkt: door Basssss

Ik vind de screens er nog altijd niet slechter uit zien op de vorige, maar ik weet nog niet of ik hem ga kopen. Misschien wordt er in tussentijd een nieuwe GTA vrijgegeven die ook op de PC zou uit komen, dan denk ik dat ik voor de PC-GTA zal gaan.

@Bass, op de volgende screen staan er nog maar 4 berichten, dus misschien was hij er nadien wel mee begonnen :puh: .

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Ze zien er echt vet uit. Ik zie ook dat zo te zien alle belangrijke dingen van de DS ook naar de PSP komen :D

@ hierboven: De kans is nihil dat er tussen nu en 23 oktober een nieuwe GTA wordt bekend gemaakt. Ze zijn nu namelijk nog bezig met de laatste dingen voor CW en TBOGT.

Het spel ziet er wel goed uit. :)

En er is nog een screen die geloof ik nog niet op dit forum staat.

grand-theft-auto-chinatown-wars-20090827093518033.jpg

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:
Dit ga ik zeker kopen ! Ik heb de DS versie wel al , maar voor 3D ben ik wel te vinden . Maar , ik heb liever een goede gameplay met slechte graphics dan een slechte gameplay met goede graphics . ^_^

@Senneken : Weet je dat hierdoor de laad-tijden vermindert worden ? Dus geen vervelende 'Welcome to Vice City' meer :D .

Ik zou het eerder aanraden om kerst of Sinterklaas of te wachten en dan te kopen. En niet meteen Een nacht voor de winkel wachten voordat hij open is.

Geplaatst:
Dit ga ik zeker kopen ! Ik heb de DS versie wel al , maar voor 3D ben ik wel te vinden . Maar , ik heb liever een goede gameplay met slechte graphics dan een slechte gameplay met goede graphics . ^_^

@Senneken : Weet je dat hierdoor de laad-tijden vermindert worden ? Dus geen vervelende 'Welcome to Vice City' meer :D .

Ik zou het eerder aanraden om kerst of Sinterklaas of te wachten en dan te kopen. En niet meteen Een nacht voor de winkel wachten voordat hij open is.

ik ga ook niet de nacht ervoor voor de winkel liggen. Ik koop hem namelijk na school.

Maar waarom wachten tot kerst of sinterklaas? Dat is 2 maanden verder. Oke het is niet veel, Maar het is denk ik niet zo dat rond die tijd het spel goedkoper wordt. Aangezien hij daarvoor nog te kort in de winkel ligt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...