MegaPilot Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ze zien er inderdaad al beter uit, maar ik vind dit persoonlijk net iets te zwak voor wat de PSP kan. Screens als dit neigen eerder naar wat de iPod en iPhone kan. Ik had ook 3D verwacht, maar het is niet anders schat. Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Oh , ok . Maar misschien is dit vor 1000 andere mensen wel Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ze zien er inderdaad al beter uit, maar ik vind dit persoonlijk net iets te zwak voor wat de PSP kan. Screens als dit neigen eerder naar wat de iPod en iPhone kan. Ik had ook 3D verwacht, maar het is niet anders schat. Dit is 3D... (Alleen niet TPV) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Ze zien er inderdaad al beter uit, maar ik vind dit persoonlijk net iets te zwak voor wat de PSP kan. Screens als dit neigen eerder naar wat de iPod en iPhone kan. Ik had ook 3D verwacht, maar het is niet anders schat. Het spel is, zoals je ziet ook 3D. Omdat het spel niet in third person view is, is het niet echt voor te stellen. Als je vanaf boven kijkt (Top Down View), kan je gewoon dingen in 3D zien, zoals voertuigen en lantaarnpalen. Omdat de PSP grafisch iets meer aan kan, heeft Rockstar ook het spel in grafisch opzicht ook iets beter gemaakt, wat uit de screens sn te achterhalen. Bewerkt: 5 september 2009 door Jesperkaj Reageren
Basssss Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Ziet er nice uit, ik ga hem zeker halen. Is dat envelopje rechtsbovenin het aantal berichtjes dat je hebt? Want dan mag deze Rockstar medewerker wel eens snel zijn post gaan bekijken. Bewerkt: 5 september 2009 door Basssss Reageren
vice Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Ik vind de screens er nog altijd niet slechter uit zien op de vorige, maar ik weet nog niet of ik hem ga kopen. Misschien wordt er in tussentijd een nieuwe GTA vrijgegeven die ook op de PC zou uit komen, dan denk ik dat ik voor de PC-GTA zal gaan. @Bass, op de volgende screen staan er nog maar 4 berichten, dus misschien was hij er nadien wel mee begonnen . Bewerkt: 6 september 2009 door vice Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ze zien er echt vet uit. Ik zie ook dat zo te zien alle belangrijke dingen van de DS ook naar de PSP komen @ hierboven: De kans is nihil dat er tussen nu en 23 oktober een nieuwe GTA wordt bekend gemaakt. Ze zijn nu namelijk nog bezig met de laatste dingen voor CW en TBOGT. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Het spel ziet er wel goed uit. En er is nog een screen die geloof ik nog niet op dit forum staat. Bewerkt: 6 september 2009 door Bierbuikje Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Die staat er wel al op , maar ergens anders (denk ik) . Maar hij staat er zeker op ! Reageren
Basssss Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 En er is nog een screen die geloof ik nog niet op dit forum staat. Die staat hier, tweede van onderen. Reageren
Foempie6 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Ziet er goed uit ga het zeker kopen! Reageren
tomvanooijen Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik ga dit spel zeker weten kopen, ik vind het er veel beter uitzien dan op de Nintendo DS Reageren
benhelsloot Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 hoe moet je die schroevendraaier dan draaien ? Reageren
Crombez Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Dit ga ik zeker kopen ! Ik heb de DS versie wel al , maar voor 3D ben ik wel te vinden . Maar , ik heb liever een goede gameplay met slechte graphics dan een slechte gameplay met goede graphics . @Senneken : Weet je dat hierdoor de laad-tijden vermindert worden ? Dus geen vervelende 'Welcome to Vice City' meer . Ik zou het eerder aanraden om kerst of Sinterklaas of te wachten en dan te kopen. En niet meteen Een nacht voor de winkel wachten voordat hij open is. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Dit ga ik zeker kopen ! Ik heb de DS versie wel al , maar voor 3D ben ik wel te vinden . Maar , ik heb liever een goede gameplay met slechte graphics dan een slechte gameplay met goede graphics . @Senneken : Weet je dat hierdoor de laad-tijden vermindert worden ? Dus geen vervelende 'Welcome to Vice City' meer . Ik zou het eerder aanraden om kerst of Sinterklaas of te wachten en dan te kopen. En niet meteen Een nacht voor de winkel wachten voordat hij open is. ik ga ook niet de nacht ervoor voor de winkel liggen. Ik koop hem namelijk na school. Maar waarom wachten tot kerst of sinterklaas? Dat is 2 maanden verder. Oke het is niet veel, Maar het is denk ik niet zo dat rond die tijd het spel goedkoper wordt. Aangezien hij daarvoor nog te kort in de winkel ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.