Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ik koop da spel nie... Ik ben nie aan de camerastandpunt gewend. Ik heb liever net zoals de stories weer! Reageren
lancaster Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 was eerst wel van plan m te kopen voor psp alleen ik heb al genoeg geld voor een 360 met gta4 die ik al heb gekocht. dan ga ik niet chinatown war kopen van dat geld kan ik later episodes of libery city kopen Lancaster Reageren
vice infernusX Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 twas eerst ook een enorme fout van rockstar om een gta voor ds uit te brengen moeten ukkies van 6 een gta spel spelen! logisch dat het spel slecht verkocht daarom komt hij nu ook naar psp dat is de hanheld voor de harcore gamer Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 twas eerst ook een enorme fout van rockstar om een gta voor ds uit te brengen moeten ukkies van 6 een gta spel spelen! logisch dat het spel slecht verkocht daarom komt hij nu ook naar psp dat is de hanheld voor de harcore gamer En een psp fan trekt zen grote mond weer open R* is een van de minste gamemakers die het geprobeert heeft om een spel voor de ds te maken. Het was ook beetje gewaagd. Maar dan moet je niet meteen gaan zeggen dat het enorm fout was. Ja ze maakt er geen winst mee, omdat die k*t R4 houders weer eens een spelletje moesten downloaden. Maar verder vond ik het een van de beste games op de ds. ontopic: Ziet er goed uit, beter dan de ds. maar dat is logische Als ik een psp had, Had ik hem bij de release gehaald. Reageren
Crombez Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Dit ga ik zeker kopen ! Ik heb de DS versie wel al , maar voor 3D ben ik wel te vinden . Maar , ik heb liever een goede gameplay met slechte graphics dan een slechte gameplay met goede graphics . @Senneken : Weet je dat hierdoor de laad-tijden vermindert worden ? Dus geen vervelende 'Welcome to Vice City' meer . Ik zou het eerder aanraden om kerst of Sinterklaas of te wachten en dan te kopen. En niet meteen Een nacht voor de winkel wachten voordat hij open is. ik ga ook niet de nacht ervoor voor de winkel liggen. Ik koop hem namelijk na school. Maar waarom wachten tot kerst of sinterklaas? Dat is 2 maanden verder. Oke het is niet veel, Maar het is denk ik niet zo dat rond die tijd het spel goedkoper wordt. Aangezien hij daarvoor nog te kort in de winkel ligt. Het kan misschien wel handig zijn om er eentje snel te kopen, misschien zal de gameplay of de storyline wel fantastisch zijn, maar ik zie nog wel. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Dit ga ik zeker kopen ! Ik heb de DS versie wel al , maar voor 3D ben ik wel te vinden . Maar , ik heb liever een goede gameplay met slechte graphics dan een slechte gameplay met goede graphics . @Senneken : Weet je dat hierdoor de laad-tijden vermindert worden ? Dus geen vervelende 'Welcome to Vice City' meer . Ik zou het eerder aanraden om kerst of Sinterklaas of te wachten en dan te kopen. En niet meteen Een nacht voor de winkel wachten voordat hij open is. ik ga ook niet de nacht ervoor voor de winkel liggen. Ik koop hem namelijk na school. Maar waarom wachten tot kerst of sinterklaas? Dat is 2 maanden verder. Oke het is niet veel, Maar het is denk ik niet zo dat rond die tijd het spel goedkoper wordt. Aangezien hij daarvoor nog te kort in de winkel ligt. Het kan misschien wel handig zijn om er eentje snel te kopen, misschien zal de gameplay of de storyline wel fantastisch zijn, maar ik zie nog wel. Ik weet wel zeker dat dat handig is. Want op het moment dat andere mensen het spel ook halen heb jij al een kleine voorsprong. Je weet hoe de besturing werkt enz. Daardoor kan je andere heel goed helpen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 hoe moet je die schroevendraaier dan draaien ? Ooit gedacht aan je joystick ? Reageren
Deluxo Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik vind dit vele malen mooier dan dat op de DS. Ik ben tevreden met dit resultaat, dus ik ga hem zeker kopen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik ga hem gelijk kopen , samen met PSP GO Reageren
fera078 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ziet er goed uit, maar ik had toch die graphics van de voorgaande´Stories´. Maar alsnog een complimentje voor R*. Mvg, Reageren
mircer Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 ja het is wel mooi maar voor mensen die hem al hebben voor de ds lijkt me het geen goed om hem voor de volle prijs te betalen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.