.Stan Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Hallo allemaal, Ik heb een vraagje, hoe kan je het beste een webwinkel maken en met welke software? Reageren
Kloep Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Zelf heb ik dit een tijdje geleden ook even geprobeerd. Ik ben er toen verder niet op door gegaan, en heb mij er verder ook niet in verdiept, maar ik zou osCommerce eens proberen. Het is een gratis software. Hier is een handleiding te downloaden ervan. Succes ermee! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Hier heb ik ook nog een Webshop voor je. Het is gratis en gebruiksvriendelijk. Templates kan je ook zelf aanpassen e.d. FreeWebShop Reageren
.Stan Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Kloep, dat kan ik dan gewoon downloaden en maken toch? Kai, ik heb liever een Nederlandse... Ik ben dus dat OSCommerence aan het proberen, maar hoe krijg ik het op mijn pc :$ Bewerkt: 5 september 2009 door .Stan Reageren
Kloep Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Kloep, dat kan ik dan gewoon downloaden en maken toch?Kai, ik heb liever een Nederlandse... Ik ben dus dat OSCommerence aan het proberen, maar hoe krijg ik het op mijn pc :$ Hier kun je het downloaden. De tweede link heb je dan nodig. Verder kun je daar ook een handleiding downloaden, want ik heb verder ook geen verstand of ervaring met osCommerce. Reageren
Ophion Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ik denk naar >>DEZE<< link te gaan en een versie te downloaden, daarna weer uploaden als je klaar bent. Verder moet je bij die link even kijken naar de documentatie, staat vast wel in hoe en wat je moet doen. Reageren
.Stan Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Heb nu ff geen tijd, maar ik ga het binnenkort eens allemaal bekijken, Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.